niedziela, 30 czerwca 2013

Wakacje czas zacząć...


Ostatnio niewiele czasu zostawało na blogowe życie, ale nadszedł w końcu ten upragniony wakacyjny moment, dla mnie okres na zaległości w twórczym działaniu, książkę i podróże. Na balkonie pojawiły się cudne i oczekiwane hortensje, upolowana piękna odmiana romance. Sporo ziółek mam jeszcze w zakupionych zwykłych doniczkach, teraz muszę je poprzesadzać.


 Na szczęście znalazłam trochę czasu na szycie, z wężowej ekoskórki powstała dość spora kopertówka, usztywniona na zatrzask, dobrze sprawdza się do różnych dokumentów w formacie A4, do tego pasuje mała zgrabna kosmetyczka na zamek ...




Wakacje w tym roku z nowym aparatem, w poszukiwaniu cudów przyrody... to również świetna i wciągająca zabawa, polecam...



...czerwiec to dla mnie czas na truskawki, w mojej wersji polecam TU, w tym roku nie było czasu, ale czereśnie muszą znaleźć miejsce w mojej spiżarni, nalewka, dżem...



 Pozdrawiam Wszystkich i ruszam do twórczej pracy przeplatanej wakacyjnym leniuchowaniem...

8 komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...