poniedziałek, 4 lutego 2013

Zestaw: biel i czerwień...czerwień i biel...


W biegu, do przodu i po co tak gnać?... czy kiedyś czas biegł nieco wolniej?...
Zestaw: biel i czerwień lub czerwień i biel, to jeden z moich ulubionych zestawów, na wiele okazji pasuje, dobrze się kojarzy i zawsze mam pod ręką piękne materiały w tych dwóch kolorkach...
Powstało kilka prac, mimo chodem, które najwyższy czas pokazać na blogu... mam nadzieję, że zainspirują i że się spodobają... zatem na początek pomysł - "obrączki" na serwetki na stół... kwiatki podpatrzone i chyba już wszystkim znane, świetnie sprawdzają się jako element dekoracyjny. 


... walentynki tuż, tuż... na świetny pomysł przypadkiem wpadłam tu jeśli szukacie czegoś oryginalnego to zapewne będzie to strzał w dziesiątkę... a moje wcześniejsze pomysły to serca walentynkowe, w takim samym zestawie... w tym roku podkładki pod kubeczki, filiżanki... cztery serca, które po zsunięciu dają jedną serwetkę, w zestawieniu pięknie się prezentują i dają wiele możliwości na ułożenie ich na stole...



































... musiały powstać również od dawna już planowane kapciochy ale tylko dla mnie, są ozdobione kwiatkami jw., mam apetyt na więcej i w różnych kolorkach, tak aby pasowały do tego co noszę po domu, osobiście bardzo jestem z nich zadowolona, w środku jest wkładka, którą można prać i spód uszyłam z materiału, który ma antypoślizgowe kuleczki, zobaczę teraz jak długo wytrzymają i jak będą prezentować się po praniu... wcześniej szyłam kapcie dla dzieci, zapraszam chętnych do zerknięcia tu i tutaj... 



...na koniec coś na ząb, przed nami tłusty czwartek ale i na walentynkowy wieczór przyda się prosty i szybki w wykonaniu przepis na pyszne ciasteczka,   podstawa to ciasto francuskie, wypełnienie to marmolada z jabłek i odrobina żurawiny, na wierzch cukier puder, na pełny przepis zapraszam do Kass ...Smacznego !


Dziękuję za odwiedziny, będzie mi miło jeśli zostawicie komentarz
pozdrawiam serdecznie:)

24 komentarze:

  1. Śliczne rzeczy... patrzę na początek - myślę - śliczne obrączki serwetkowe... dalej jest jeszcze lepiej, podkładki wyglądają baaardzo stylowo i estetycznie... ale naj, naj, naj są kapciuszki... Świetne rzeczy szyjesz i tak dokładnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, dodajesz mi skrzydeł!!!

      Usuń
  2. Podkładki serduszka, urocze. Obrączki na serwetki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu! Cieszę się, że Ci się podoba! Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Też lubię czerwień, więc wszystko mi się tu podoba:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czerwień to jest dobry kolor na ten szarobury obrazek za oknem! Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. śliczne te balerinki:)no i przepis od naszej Kass :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Kass jest niezastąpiona")

      Usuń
  5. Kapcie genialne! Aż zamarzyłam o takich dla siebie. A i dla synka by się niedługo przydały, bo szkrab już chodzić chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no i właśnie od tego się zaczyna, jest plan i czekam na Twoje realizacje kapci... Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Te kwiatuszki sa naprawdę fajne ,ślicznie ozdabiają kapciuszki :)Obrączki na serwetki kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Ela za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te podkładki serduszkowe, no i kapciochy. takie lubię najbardziej, i cały czas przymierzam się żeby sobie takie uszyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo przeżywałam jakiś czas temu, a teraz żałuję że tak długo zwlekałam:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. A mnie się te obrączki podobają - bombowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem z nich zadowolona, pięknie wyglądają również jako broszka do kamizelki, chociaż ja ostatnio wykorzystuję je do nabijania szpileczkami ....moje najmłodsze też chce taką jedną- ale mówi, że to są zegarki a nie obrączki... dziecięca wyobraźnia czasem podsuwa nam ciekawe rozwiązania... Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Really lovely ideas!Happy Tuesday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabrizia ! Thank you for your nice visit!

      Usuń
  11. Kapciuszki super :) a może jakiś kursik ja zrobić te kwiatki?
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kwiatki z tkaniny, zawsze próbuję coś nowego, jeśli interesuje Cię kursik odsyłam do linka http://agea-tutorials.blogspot.com/2012/02/jak-zrobic-broszke-kwiatek.html... powodzenia i pochwal się Ewa jak wyszły Twoje kwiatuszki! Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Przepiękne te walentynki u Ciebie. I choć za walentynkami nie przepadam to Twój walentynkowy post jest wyjątkowy i baaaaaradzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  13. piękne piękne i jeszcze raz piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarze i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...