niedziela, 4 listopada 2012

W pogodni za czasem... i ...co na stół?



...Dziękuję Wszystkim odwiedzającym za komentarze... sporo czasu mnie tutaj nie było, za co przepraszam... jestem niespokojną duszą, ciągle coś nowego przykuwa moją uwagę, stąd wiele nowych zadań, które stanęły przede mną w tym minionym czasie. 

Dziękuję za mile słowa i zapytania, czy wrócę do blogowania?... wiele się wydarzyło u mnie, od kiedy zaczęłam prowadzić bloga, poznałam wielu z Was, wspaniałych i twórczych na różny sposób ludzi, dzięki tym naszym wspólnym blogowym spotkaniom nie sposób zrezygnować z tej wspanialej przygody, kiedy możemy się podzielić tym co nas inspiruje, interesuje i dzielić się tą radością z innymi.
Zatem, co nowego w moim papierowo-tkaninowym świecie...?
oj wiele się dzieje... ale najtrudniejsze dla mnie jet to, że choruję na chroniczny brak czasu... wszystkie prace zaczęte i z bólem serca kończę dzień, nie mogąc usiąść do mojej maszyny, a tu dwie nowe torby czekają na wykończenie, mam nadzieję, że doczekają się finału... sukienka i żakiet wiszą w połowie uszyte... wolę nie wymieniać, bo aż serce ściska, no cóż zostaje mi czekać cierpliwie na przypływ czasu...

Co mogę pokazać nowego? co musiało powstać, to na pewno  w temacie ślubnym...
kartka z wykorzystaniem pięknych kart sprzed dwóch lat z ilowescrap, kwiatki ozdobione perełkami, miało być delikatnie więc jest, dodatek to poduszka na obrączki z motywem białych kwiatków i perełek do pary...  


Temat przewodni moich ostatnich pomysłów -to co na stół?...
...stół na co dzień,  powiedzmy roboczy, nawet kiedy podajemy herbatkę lub kawusię, powinien być zabezpieczony podkładką... musi nie musi... ale piękniej wygląda...
ulubiony motyw, to "cafe,cafe", z falbankami prezentują się ślicznie... co Wy na to?...


... podkładki już mamy... czas teraz na odświętny stół, ozdabiamy go dodatkami, nakryciem, serwetkami i dekoracjami... moja propozycja to serwetki na sztućce, na więcej zdjęć z tym motywem zapraszam tu...


Nie da się ukryć, że już powoli zaczynają się przygotowania do nadchodzących świąt, oczywiście jest grubo za wcześnie, ale w związku z moim brakiem czasu, odchylam rąbka tajemnicy, co już w tym temacie jest w przygotowaniu... lniano-bawełniane serwetki na świąteczny stół są zawsze potrzebne, praktyczne są te z papieru, ale na wyjątkowe okazje ja zawsze preferuję z tkaniny...



Na koniec, ciekawostka fotograficzna... spacerując... upolowane... Czy wiecie z jakich miast pochodzą te dwa rzygacze?...



Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, zapraszam do komentowania, mam nadzieję, że nadal  będziecie tu zaglądać, a ja ze swej strony obiecuję być tutaj częściej:):):):)

27 komentarzy:

  1. Dzięki serdeczne za odwiedziny u mnie!!!
    Doskonale rozumiem Twój chroniczny brak czasu, bo u mnie jest dokładnie tak samo. Wiele robótek rozpoczętych czeka, wiele pomysłów czeka też w głowie a czasu nie przybywa :)
    Szalenie podobają mi się te podkładki z motywem cafe i te serwetki na sztućce. Może sama pokuszę się o coś takiego. Maszyna jest, co prawda moje umiejętności krawieckie są marne, ale myślę, że warto spróbować :)
    Też sądzę, że z okazji wyjątkowych świąt warto się pokusić o materiałowe serwetki, to bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu koniecznie musisz spróbować, takie piękne prace tworzysz... już jestem ciekawa jak wyjdą Ci serwetki:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Thank you so much for your comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with Instagram @zagufashion, bloglovin, google+, twitter and facebook?
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visiting Valentina!!!

      Usuń
  3. Prześliczne cafe podkładki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Thank you Fabrizia!
      We are happy to get back to you... :)

      Usuń
  5. Piękny ten stół w różnych odsłonach ,karteczka cudna ,a na brak czasu ja tez niestety narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetki bardzo mi sie podobają :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i różnorodne klimaty stołowe pokazałaś :) Karteczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za miłe słowa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Thank you for the nice comment :)
      Of course, I'm with you :)

      Usuń
  10. Swietne sa te Twoje prace :)
    A na brak czasu to chyba kazda z nas narzeka, ja rowniez.
    pozdrawaiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te podkladki....:) urocze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślę nad świątecznymi, może mi się uda je pokazać następnym razem...pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Thanx for following...Following back :)...Would be glad if we can connect at Bloglovin too

    My Bloglovin Page

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much and happy I am with you:)

      Usuń
  13. Podkładki są SUPER, takie naturalnie przyjemne. Biało czerwone serwetki świąteczne niezmiernie delikatne i eleganckie. Najbardziej zachwyciła mnie karteczka ślubna - serce, ale nie kiczowate i pospolite, a delikatne i wyrafinowane :-) Twojego bloga oglądam od dawna, ale po cichu :-) Teraz się ujawniam, wpisuję Cię do mojej bloglisty i będę obserwować zawzięcie Twoje dalsze kreatywne zmagania!
    A, jak gdzieś znajdę sklep z czasem, będę pamiętać i kupię też trochę dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za przemiły komentarz:) Marzenko i Ty piękne rzeczy tworzysz, jestem pod wrażeniem:) Co do sklepu, chętnie kupiłabym troszeczkę czasu:) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. omg super adorable accessories! i love it loads xx

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for your sweet comment:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi there! I ϳust wantеԁ tο ask if you eveг have any issuеs ωіth hackers?
    My last blog (wordρress) was hacκed and I ended up lоѕіng months of
    haгd ωoгk ԁue to no bacκ up.
    Do yοu hаvе any mеthods to prevent haсkегs?
    Stop by my web site ; dealingwithyouex.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...