piątek, 6 lipca 2012

Lato musi być kolorowe...



Gorąco, upalnie, kolorowo a więc lato kręci się na całego... głowa pełna pomysłów, które uzbierały się przez ten cały rok, a ciągle nie było czasu... czy teraz będzie?... na pewno szykuję się na zasłużone wakacje, ale zamiast zrobić porządki w szafach... co zrobiłam?... wyciągnęłam maszynę i ruszyłam w rejs...żeby spokojnie wypoczywać muszę kilka pomysłów zrealizować... udało mi się skończyć (w tzw. międzyczasie) bluzkę, krój mi się bardzo spodobał, wzór pochodzi od  papavero, nie za trudny... a z chimerycznym materiałem już sobie wcześniej poradziłam, jak szyłam sukienkę tu fotka...
... na lato, zawsze potrzebna jest jakaś nowa torebka, tym razem wymyśliłam sobie, że musi to być torba-koszyk, kolorowa, pojemna... więc jest, ciekawa jestem jak zawsze Waszych komentarzy... :)






... lubię aby w każdym poście znalazły się jakieś pomysły z dziedziny tkaniny i papieru
 ( w końcu taka nazwa bloga)... zatem z tematu papier- motyle z origami, które tak mi się spodobały, że w motylach mam cały pokój, chętnych odsyłam tu , oczywiście motyle są autorstwa Akira Yoshizawy...





...Dziękuję Wszystkim za odwiedziny, za przemiłe i ciekawe komentarze, cieszę się, że mogłam poznać wiele wyjątkowych osób, z chęcią będę odwiedzać wasze interesujące blogi...z przyjemnością częstuję koszykiem pełnym truskawek Dysiaczka...
(ja też lubię owoce prosto z krzaczka, niestety dziecięce przyzwyczajenia... :)





...pozdrawiam letnio i wakacyjnie...  :) polecam ciekawe miejsce  ParkMiniatur....





...




19 komentarzy:

  1. Świetna torba ,prawdziwie letnia ,bluzka tez bardzo mi się podoba ,a motylki przeurocze :)
    Park miniatur -fajna sprawa ,byłam i też polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla szczęściary :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo ładna dekolt bardzo mi się podoba a raczej jego brak
    Gratulacje dla Dysiaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Dysiaczka - aż zazdraszczam wygranej :) A Park Miniatur zwiedzałam, ale w Kowarach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka i torba są super! Gratulacje dla Dysiaczka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej torby brakowało mi na wakacjach :)
    Gratulacje dla Dysiaczka.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki krój bluzki jest bardzo sexy- wyglada super!
    Gratulacje dla zwycięzcy ( szkoda, że to nie ja:)) i zapraszam do mnie na Kalinki na letnie giveaway.
    pozdrawiam cieplutko
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka i torba są super! Gratulacje dla Dysiaczka. A Tobie dziękuję za zabawę:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za tę fajną zabawę:) Czekałam niecierpliwie na finał:) Gratuluję Dysiaczkowi:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje za zabawe i pozdrawiam

    gratulacje dla wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łooooooo Ale mi radość mis prawiłaś! Nie spodziewałam się zupełnie a tu taka pyszna niespodzewajka :))))) Morda mi się śmieje :))))) Już pisze e-maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również się cieszę i Wszystkich gorąco i letnio pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, piekne te truskaweczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, piękna torba!! Idealna na lato:) a na truskaweczki tez miałam chrapke, gratuluję więc zwyciężczyni ;)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wszystkim za komentarze ...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...