czwartek, 26 lipca 2012

Czas na letnie torebki...


Wpadając w przerwie wakacyjnej, odpalam moją cudowną maszynę i szyję szybciutko torby, które na co dzień potrzebuję na zakupy, ale oczywiście muszą być energetyczne, wakacyjne... więc ulubiony motyw na ten czas to falbanki... dodając jeszcze motylka jako broszkę, którego można wykorzystać do bluzki... efekt prezentuje się tak...



...



... motyl został zrobiony z tkaniny, jak sprawić sobie takie cacko? odsyłam do poprzedniego posta...



... jak już kiedyś pisałam najwięcej rzeczy, które uszyłam to torby i torebki, skąd pomysły na torby? .... często zaczynam od potrzeby chwili, jaka torebka pasowałaby do mojej garderoby?... później weryfikuję to poprzez dobór tkanin, które już mam albo które gdzieś upatrzyłam w sklepie...idąc dalej tym tropem... projektuję, szkicuję, szukam właściwych proporcji torby czy torebki ( czasem mam z tym kłopot, ale na  szczęście zawsze mogę liczyć na fachowe wsparcie :) ... kiedy już mam projekt, materiał, pomysł na uszycie, szukam dodatków... na koniec prawie w większości realizacje różnią się od pierwotnego założenia, lubię eksperymentować, sprawdzać jak można inaczej... chociaż nie zawsze kończy się to dobrze, kilka projektów nie udało mi się do tej pory zrealizować bo gdzieś coś przedobrzyłam i efekt nie bardzo mi się podobał, więc torebkę sprułam i ostatecznie czasem wyszło coś innego niż miało być, no ale tego oczywiście nie pokazuję...
... zatem jeszcze jedna letnia torba, która stała się ulubioną tego lata... pasuje do bieli, 
na sportowo i bardziej elegancko... paseczki tak jak falbanki zawsze modne...





...



....na koniec muszę podzielić się z Wami moimi zmaganiami w dziedzinie kulinariów, czyli najwyższy czas na sok i dżem z czarnej porzeczki, wypatrzony tu i tu i sprawdzony, jest super, sok robi się szybko a z pozostałej części porzeczek przyrządza się konfiturę...
zaś dżem zrobiłam tradycyjnie:

1kg czarnych porzeczek
35 dag cukru

Zasypałam porzeczki na 2 godziny cukrem,
 następnie po tym czasie gotowałam na małym ogniu 15 min,
 kolejne 20 min na dużym ogniu ( ciągle mieszając)
pasteryzowałam 15 min i gotowe... :)



Pozdrawiam wakacyjnie... :)


21 komentarzy:

  1. Cudne torby :) a moimi faworytkami są te z falbankami, bom ich wielką fanka jest ;))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. torby świetne i ten motyl tez bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te letnie torby, moje ulubione ostatnio motywy czyli falbanki i motyl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zdecydowanie paseczki wygrywają - ta torba jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te torby,zwłaszcza ta w paseczki ,motyl kapitalny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, zwłaszcza ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby świetne i bardzo energetyczne. A ta w paseczki jest najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasiasta jest rewelacyjna!!!!
    Na porzeczki właśnie poluje(na placu)ale mi wino się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta w pasku bombowa! A motylek cudny :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice Blog u have...wanna follow each other?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it
    Just leave me a message when u are done so that I can follow back!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey, I just found your blog!! :)
    Such a cool post!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń
  12. Very cute bags =)

    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  13. Woww...beautiful bags! You are so talented, great job! I think I'm going to have to try your jam recipe. It looks delicious! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back!
    Have a nice day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you so much!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post! btw I just moved to a new blog, please check out my blog and if you like it please follow me on bloglovin and google friend connect, I promise to do the same for you! xx
www.love-joice.com

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice items! <3 Are they hand-made? :) very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  18. cudne torby!!!

    a ten motyl jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for following me, I follow you back on GFC and Bloglovin and I hope you will follow me on Bloglovin too, thank you.

    LOVE J

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...