wtorek, 5 czerwca 2012

Czas na truskawki...



...truskawki, strawberry (piękna nazwa) to smak z dzieciństwa, co prawda smak miały wtedy nieco inny niż teraz, ale i tak jest mnóstwo sposobów na ich zaserwowanie... truskawki w śmietanie, prosty i zawsze trafiony zestaw na poprawę humoru, truskawkowe koktajle, pierogi.... ja najczęściej piekę ciasto truskawkowe, proste, szybkie i zawsze wychodzi, przepis tutaj polecam, co prawda jest z jabłkiem ale wystarczy zamienić na truskaweczki i gotowe!...


...na początek zachęcam  na truskawkowe candy... co tym razem do spróbowania?.. zobaczcie sami...
szczegóły w dalszej części posta polecam....










...dla chętnych w dziedzinie kulinariów... jeszcze jeden przepis - kompot dla dorosłych, (w sam raz na czas mistrzostw)...
  • truskawki umyte, obrane i osączone ułożyć na salaterce
  • posypać cukrem i zalać czerwonym winem
  • po 3 godzinach są wyśmienite... przepis babci...na zdrowie...

...z truskawkami wiąże się pewna historyjka... kiedy byłam małą dziewczynką i wróciłam po szkole do domu, panowała głucha cisza... u nas było to coś wyjątkowego, bo zawsze była wrzawa i wiele się działo, więc spokojnie podążałam do swojego pokoju i jak nie zaczęłam krzyczeć... na łóżku leżała mama z czerwoną twarzą... widok był przerażający, niestety kiedy mama ściągnęła maseczkę, twarz nadal była czerwona i na dodatek opuchnięta... okazało się, że pojawiło się uczulenie... zatem kochane... maseczka czyni cuda, ale lepiej się upewnić czy nie mamy na truskawki uczulenie i czy nasza pociecha albo ukochany jest przygotowany na taki widok...he, he...







... ja zawsze muszę spróbować czegoś nowego więc postanowiłam wyhodować moje szyciowe truskaweczki, są śliczniutkie i pięknie się prezentują w koszyczku, który może mieć wiele zastosowań, zobaczcie sami efekty moich zmagań...



...na dodatek jestem hojna, do zasmakowania koszyk pełen truskawek!




Zasady jak zawsze te same:
1. Proszę o komentarz do posta w temacie truskawkowym.
2. Proszę umieścić podlinkowane zdjęcie o moim candy, na swoim blogu.
3. Zapraszam również wszystkich, którzy nie posiadają bloga.
4. Obserwatorów bloga, proszę o drugi wpis.

Oczywiście wybieram najlepszy komentarz. Wszystkich zapraszam do zapisywania się do listy obserwatorów. Zapisy od 5 czercwa do 5 lipca, a ogłoszenie wyniku w dniu następnym.



Dla wytrwałych w czytaniu posta ... obrazkowy kurs na wyhodowanie własnej truskaweczki...z góry przepraszam za braki polskich literek w opisie, ale gdzieś uciekły...





...



...pozdrawiam serdecznie i truskawkowo... :)





151 komentarzy:

  1. widzę, że na razie nie ma chętnych to się zapisuję, ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne i przesmaczne. Zapisuję się.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie stanę w kolejce :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne truskaweczki! Z przyjemnością się zapiszę na takie smakowite candy. Ja też uwielbiam truskawki i ciasto truskawkowe. Mojej miłości do truskawek nie zniszczyła nawet 3 miesięczna praca na polu truskawkowym w UK.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem obserwatorem, dlatego dodaję drugi komentarz. A korzystając z okazji zapraszam na candy na moim blogu. Nagroda też poniekąd z kategorii owoce i warzywa ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam truskawki i chętnie ustawie się w kolejce po tak smakowite nagrody.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystam też z drugiej szansy jako obserwator i zapraszam do mnie na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za kursik i oczywiście staję w kolejce po te słodkości.dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem obserwatorem.pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Licząc na odrobinkę szczęścia zapisuje się na listę chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem obserwatorem, więc piszę drugi komentarz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiammm truskawki więc nie może mnie tu zabraknąć :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I obserwuję już od jakiegoś czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne truskawki, mniam, w życiu nie ominę takich truskawek:)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    truskaweczki przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie:))) dziekuje za odwiedziny:)
    oczywiscie sie dodaje po te truskawkowe cukiereczki:))))
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo apetyczne truskawki:) wygladaja pięknie, masz wspaniałe pomysły, zgłaszam swój akces...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też się na truskawki zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponieważ uwielbiam truskawki w każdej ilości i w każdej postaci, z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się na apetyczne truskawki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za historia:)) a koszyk i truskawki piękne, nie można przejść obojętnie, więc dopisuję się do zabawy:)) i dzięki za kursik na truskawki, myślałam dziś o tym, żeby poszukać jakiegoś, a tu proszę, kursik sam mnie znalazł :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję oczywiście :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Staje w kolejce po truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam i zapisuje sie poniewaz uwielbiam truskawki.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się:)
    piaskoryba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam wszystkich a zwłaszcza nowych obserwatorów, mam nadzieję, że pozostaniecie na dłużej...Maneruki- i Dudqa -dziękuję za zaproszenie...Kochana Kass! pomysł na truskawki nie jest mój, podpatrzyłam ze wzorów tildy, konkretnie z książki "La maison de Tilda" Tone Finnanger, polecam wiele tam ciekawych pomysłów do realizacji... Wam kochane polecam stronę Kass! ma suuuuper przepisy,które zawsze wychodzą...pozdrawiam i zapraszam Wszystkich do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. również zapisuję się na truskawy

    OdpowiedzUsuń
  29. i jako obserwator raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Truskawki przecudne! Zapisuje się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepis na materiałowe truskawki oczywiście zgapię, jeśli można:)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  32. Mmm truskawki :D towarzyszą mi przez całe życie. Mam nadzieję że i te zagoszczą u mnie w domku ;D z chęcią wezmę udział w zabawie
    Pozdrawiam ciepło
    Dorota
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  33. no to jeszcze raz ;) z chęcią zostaję obserwatorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dołączę do tego zacnego grona i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam truskawki, więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj! ;) Przyłączam się do rozdania i bardzo chętnie biorę w nim udział! Twój blog obserwuję jako Amethyst...
    Nie potrafię dodać podlinkowanego banerka, więc dodaję informację o Twoim rozdaniu na moim blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html .

    Pozdrawiam, Amethyst...
    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam truskawy, wiec i po te z chęcią przyłączę się do kolejkowego ogonka :))

    OdpowiedzUsuń
  38. A obserwatorem już jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam wszystko co truskawkowe jest :).
    Twoje Candy wspaniałe jest ;).
    Więc udział w nim biorę
    i liczę na Twą dobrą wolę ;).
    Pozdrawiam
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Drugi los mój już jest
    bo obserwatorem Twoim od dziś Ewelcia jest :)
    Pozdrawiam truskawkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesssamowite!Kolejne truskawkowe candy!Ponieważ jestem zdeklarowaną wielbicielką truskawek,stanę po nie nawet w najdłuższej kolejce.Cudowne prezenty przygotowałaś,pasowałyby do moich dekoracji.Pozdrawiam...truskawkowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Z nieziemską rozkoszą zapisuję się na to wyjątkowe truskawkowe candy. Ślinka już mi cieknie hi hi

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję i zapraszam cię do mnie na zwiedzanie Piecuchowo

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale słodkie:) magdalenasikora18@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Jako fanka truskawek ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oczywiście obserwuję :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  49. Dodałam info o candy na www.jakuszyc.plandy, candy. Zapraszam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Idealny koszyk do truskawek, niezastąpione truskawki latem:)) Grzeczniutko w kolejce staję i czekam na losowanie, zajadając truskawki w śmietanie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Smakowite :) zapisuję się ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne truskawkowe candy
    ;)
    tez się zapisuje
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj jak się cieszę, że tutaj trafiłam :)
    Staję cichutko i licze na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście koniecznie wpis numer dwa ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo, bardzo lubię truskawki.:D To chyba moje ukochane owoce.:)
    Zapisuję się więc koniecznie.:)
    Pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Dołączyłam również do obserwatorów.;)
    A przy okazji zapraszam też do mnie na Candy.:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam truskawiki, przyłączam się do udziału w candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczne te truskawy!! Piszę się z przyjemnością, a z kursiku też może skorzystam, jak będzie chwila czasu, dziękuję, że podzieliłaś się nim z nami :))

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja też w kolejce po truskawki staję. Truskawki z bitą śmietaną, albo mus truskawkowy czy mo9że być coś lepszego w letnie popołudnie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Truskawki uwielbiam, więc nie odmówię sobie przyjemności.
    Banerek umieściłam w pasku bocznym na http://roznosci-vivien.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  61. Z przyjemnością obserwuję, jako Vivien.

    OdpowiedzUsuń
  62. chętnie ustawiam się w kolejce - truskaweczki przecudne :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Apetyczne, cudne, oryginalne! Czuję nawet ich zapach. Zapisuję się na candy, bo śliczne rzeczy proponujesz oraz dołączam do grona obserwatorów. Świetny kursik, super blog. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  64. ja tez ja tez ustawiam sie w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja pragnę je dostać! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudne truskaweczki:) Zapisuję się po nie chętnie! I zapraszam do siebie na candy. Pozdrawiam ciepło, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  67. I korzystając w przywileju, zgłaszam się raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie cudne truskawki i to przez cały rok
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  69. a ze obserwuję to wpisuję się jeszcze raz
    i zapraszam do siebie
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja też ustawiam się w kolejce, bo na takie słodkie truskaweczki mam wyjątkową chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  71. I obeserwuję. Rewelacyjne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  72. uwielbiam truskaweczki a obecnie nie moglam ich zajadac wiec moze w tej formie sie naciesze nimi w tym roku :P

    OdpowiedzUsuń
  73. Z przyjemnością się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Wyglądają tak słodko, że nie mogę im się oprzeć. Zapisuję się do truskawkowego ogonka:)
    Pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się na przesłodkie truskaweczki:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  76. Staję w kolejce po słodkie truskaweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Z przyjemnością poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuje się na słodkie truskawki:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja też ustawiam się w kolejkę gdyż uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale tutaj rarytasy truskawkowe :) Ustawiam się więc grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Uwielbiam truskawki. A Twoje są wyjątkowo apetyczne. Pamiętam obrazek z dzieciństwa jak mi i koleżankom znajomi cioci pozwolili wejść na pole truskawek już po zbiorach czołgaliśmy się pomiędzy krzaczkami truskawek i szukaliśmy owoców. Było ich jeszcze sporo albo przeoczonych albo dopiero co dojrzałych. Żarliśmy je prosto z krzaka. Oczywiście nie obyło się bez bólu brzucha, ale to nie zdołało mnie powstrzymać następnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Następna w kolejce:)
    ama.walczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. HMMM... mniam jakie zdrowe i smaczne candy- zapisuję się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Spróbuję szczęścia w losowaniu, a jak się nie uda, to uszyję sama :-) Przy okazji zapraszam na moje candy :-) .

    OdpowiedzUsuń
  85. wow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  86. Your game is on my sidebar,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikaruski@gmail.com

    Greetings
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  87. mniamciuśne te truskaweczki nic tylko je schrupać, po prostu cudo ! z chęcią dołączam do kolejki ...
    monika.knauber@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Staję w kolejeczce, bo uwielbiam truskawkowe szaleństwo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. ZNALAZŁAM TWÓJ BLOG PRZEZ PIĘKNY BANEREK TWOJEGO CANDY. OCZYWIŚCIĘ STOJĘ W KOLEJCE, DOŁĄCZAM DO OBSERWATORÓW I JEŚLI POZWOLISZ TO TROCHĘ TU U CIEBIE POBUSZUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  90. USTAWIAM SIĘ JESZCZE RAZ:)))

    OdpowiedzUsuń
  91. Niestety, jestem uczulona na truskawki, ale od Twoich szyciowych śliczności na pewno nic mi się nie stanie!

    Zgłaszam się i zostawiam adres e-mail:
    marcia1502@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. oczywiście zgłaszam się *.*
    jakżeby nie kiedy moje ukochane truskawki czekają :D
    selfisi.blogspot.com
    a z przepisu skorzystałam.! Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się i mam nadzieję, że te pyszności do mnie dotrą :)

    Baner tu: http://miu86.blogspot.com/p/konkursy-candy-rozdawajki.html

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo fajne rzeczy, a więc ustawiam się w kolejce.
    Bloga nie mam, a mój e-mail to:ju_1980@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. smakowe :)
    oczywiście zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Uwielbiam truskawki. Mogłabym je jeść codziennie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Sezon na truskawki w pełni- zapisuję się i ja! :0)

    OdpowiedzUsuń
  98. Uwielbiam truskawki, więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  99. Mam nadzieję, że się nie spóźniłam. Ustawiam się w kolejce po te przepięknie wyglądające pyszności.
    Pozdrawiam serdecznie!

    kasiabanan@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  100. i ja również chętnie zapisuję się! i pozdrawiam serdeczne!
    karolina1234-87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam
    kli
    katlis2202@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja też bardzo chętnię ustawię się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Dopisuję się i z nadzieją czekam na losowanie.Truskawki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  105. drugi wpis - jestem obserwatorem :-))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Przeczytałem Twój post i pamiętać swoje dzieciństwo na Białorusi ...
    Co pyszne truskawki pod nazwą "Victoria" urósł w naszych
    ogród ... biało-różowy kolor, ale słodki ...
    Truskawka jeszcze było ciemno czerwony pod nazwą "serce wołowe" :-)
    Truskawki z ogrodu z mojej matki ogrodzie nie ma porównania
    z truskawek z supermarketu ...
    A przecież zostaliśmy zaznajomieni do leśniczego, a on przyniósł nam kosz z
    Las truskawka truskawka dziki ...... co zapach ... co smak ...
    vkusnoty!
    A przecież jesteśmy dziećmi same zostały zebrane truskawki: las i ogród ...
    Weź mnie w "Strawberry - Candy" polecenia:-)
    Z poważaniem Olga z Grecji
    / Link po prawej stronie bloga /
    http://www.fotiouolga-olga.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  107. Smakowicie te truskaweczki wyglądają... Mmmm...
    Jestem oczywiście chętna :)
    js@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Uwielbiam truskawki, a w tym roku przeszłam samą siebie w jedzeniu ich :D
    Chętnie zimą popatrzę na Twoje... Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuję i korzystam z przywilejów :)
    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Przecudowne truskaweczki. Ja uwielbiam truskawki chociaż ich cena w tym roku mnie zszokowała. Na szczęście babcia ma na działce kilka krzaków truskawek i poziomek i moja kruszynka chętnie je zjada.
    Obserwuję jako: Kate
    Baner umieściłam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  111. Truskawkowy komentarz musiałby być po pierwsze czerwony, a po drugie niezwykle aromatyczny i słodki :) Mnie w tym roku coś szczególnie ciągnie do tych truskaweczek, więc czym prędzej się ustawiam w kolejeczkę, benerek na stronie: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Koszyk z truskawkami jest super, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  113. Obserwatorem też już jestem :).

    OdpowiedzUsuń
  114. Ten koszyk truskawek jest wspaniały! Bardzo bym chciała taki u siebie! Bardzo bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. o matko jaka kolejka co za szczęściarz będzie z tego co wylosuje ten cudny truskawkowy komplecik
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. iiiiiiii obserwatorem też zostałam :P z chęcią nie tylko dla truskawek :D

    OdpowiedzUsuń
  117. Widzę sporo chętnych, ale być może... ostatni będą pierwszymi ;)
    Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  118. Truskawki to to co kocham;D Także zabraknąć mnie tu nie może ;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Kończy się sezon truskawkowy, a gdybym takie cuda miała u siebie na stoliczku, to sezon może trwać cały rok! Co prawda dżem truskawkowy zrobiony, opisany i wyniesiony do piwnicy, ale takie słodkie cuda do cieszenia oczu z chęcią przygarnę:) Nie podlinkuję, bo bloga nie mam, ale namiętnie czytam:) pozdrawiam
    Iza:
    izula244@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. nice to meet you
    really want to participate! :)
    http://mksolokha.blogspot.com/

    and invite you to my blog for my giveaway)))

    OdpowiedzUsuń
  121. Cudowne truskaweczki, z przyjemnością ustawiam się po nie w kolejce :) pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. ale dużo chętnych. nie dziwię się - toż to cudo jest, więc również dołączam.

    OdpowiedzUsuń
  123. i mnie nie moze tu zabraknac... tez mam swoja chistorie z truskawkami w roli glownej jak bylam na wakacjach u babci to zawsze je zbieralam idac z krowami na lake.... a kiedy juz doroslam i w ciazy bylam to je (przepraszam za wyrazenie)zarlam jak wsciekla,az dostalam zapalenia jamy ustnej i nie moglam wiecej niczego jesc bo to bardzo bolalo.... wiec na te prze cudne slodkosci sie moge skusic :)
    pozdrawiam i zapraszam tez do mnie
    http://czerwony-koralik.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  124. Ostatnia chwila i mnie nie moze zabraknac. Bloga niestety nie mam dopracowanego wiec czekam na szczescie pod art@polyannadesigns.co.uk,Pozdrawiam z UK,Joanna

    OdpowiedzUsuń
  125. Uwielbiam truskawki, więc ustawiam się w kolejce :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. WOW!!!!!!ALE KOLEJKA ZA TRUSKAWAMI :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Dziękuję Wszystkim za wspaniałe komentarze, dzięki nim mogłam Was poznać, z chęcią będę odwiedzać Wasze wyjątkowe blogi

    OdpowiedzUsuń
  128. Saved as a favorite, Ι really liƙe үour web
    site!

    My blog post generateur de code psn

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...