sobota, 12 maja 2012

Biało...majowo...



Biało...majowo... przepięknie. Wszystko kwitnie chociaż dla mnie i alergików nie jest to najlepszy czas, często kończy się chorubskiem... ale co tam w tym roku i tak musiałam zajrzeć do ogrodu i nacieszyć oko.
Najpiękniejsze, jak dla mie, o tej porze są rododendrony i azalie, urzekają swoim widokiem i zapachem. Są rówież świetnym źródłem inspiracji, białe pasują na czas ślubów i komunii...





...wianki komunijne na zamówienie, ozdobione ręcznie wykonanymi białymi kwiatkami z wstążeczki i perełek, z mnóstem białych atłasowych i satynowych wstążek...
... biała torebka, tym razem do ślubu... jakiś czas temu pokazywałam pierwszy mój projekt, tutaj...doszyte delikatne koronki, tak aby pasowały do sukni... właścicielka zachwycona, tym bardziej i ja, lubię jak wykonanie przewyższa projekt...





... pozdrawiam wszystkich odwiedzających i komentujących...

...na koniec kilka fotek z majowych spacerów....




...



...

7 komentarzy:

  1. swietne zdjęcia ,a torebka sliczna !! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinno być: Biało...majowo...pięknie!!! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, a i zdjęcia oglądnęłam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło do Ciebie zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. you and your blog are stunning!
    Do you think we can follow each others blog? :X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka ślubna jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...