niedziela, 15 stycznia 2012

Torebki do ręki...i panterka...


Witam serdecznie w Nowym Roku !!!  Zaczynam od torebek, bo przecież czas karnawału,
a bez torebki ani rusz na baletach. Torebki to mój ulubiony temat, chyba najwięcej ich powstało więc zadałam sobie pytanie... kiedy powstały pierwsze torebki?....no i jak myślicie?... stawiałam na X wiek a tu mam inforamcję, że na przełomie VII/VIII wieku...pierwsze co mi przychodzi na myśl to sakiewki... tak, tak sakiewki to już torebki.... używane najczęściej przez mężczyzn na kasę, a kobietki nosiły oczywiście pięknie haftowane sakiewki -jak dla mnie  mini torebeczki. Idąc dalej ... zdecydowanie bo aż do XVIII w. w modzie zachodzą duże zmiany i pojawiają się torebki do ręki, z paciorków, skóry,istne dzieła sztuki... temat "rzeka" więc chętnych odsyłam tu.

Moja pierwsza propozycja związana jest z karnawałem i kolorami lilaróż, fiolet... torebeczka wyjątkowo mała, ale pomieści potrzebną "drobnicę" jaka jest potrzebna każdej kobietce.
Na razie nie doczekała się ozdobnego łańcuszka, ale ze względu na wielkość świetnie trzyma się w dłoni i jest wyjątkowo urocza, co wy na to?...




... z torebek imprezowych... na wyjście... musiałam spróbować nowego wzoru...
w śliczną żółto- czarną panterkę... trzymana za czarny pas, usztywniony od środka i na zewnątrz przepikowany... w praktyce okazał się nieco za szeroki więć w następnej musi być węższy... w środku zapinana na magnetyczny zatrzask... torebka idealna do ręki, niewiele się zmieści i oto chodzi, inaczej straci fason... jest wyjątkowo kobieca, przetestowałam do butów na cienkiej, wysokiej szpilce i do delikatnych kozaczków też pasuje...



Ciekawa jestem Waszych opinii? Jak kolorki? Czy nowe wzory Wam się podobają?



47 komentarzy:

  1. Torebki bardzo ladne :) w fioletowej od razu zakochalam sie;) na panterke zerkalam kilka razy i rowniez jest swietna choc jest bardzo odwazna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak juz spojrzalam na torebeczke cukieraskowa to odlecialam:) w sumie nie mialam jeszcze takiej torebki (tak "odwaznej") ale teraz bardzo chcialabym ja wygrac;) kobieta zmienna jest:P (jako obserwator bloga wpisuje 2 komentarz) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się podoba ta pierwsza torebka lilaróż, a o panterką też chętnie powalczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zwiększyć swoje szanse - uważaj, obserwuję Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te Twoje torebki. Masz fajne pomysły-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna jest ta w żółto-czarną panterkę! Piękna tkanina!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torby ,szczególnie te żółto czarne , z przyjemnościa sie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i obserwatorem jestem oczywiście :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I mi sie podobają torebki :) A ta pierwsza najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli nadal chcesz czytać mojego bloga to napisz do mnie na e-mail evejank@gmail.com wyśle Ci zaproszenie. Musiałam go zablokować jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja kocham fiolet... I kwiaty. A torebki sprawdzą się nie tylko w karnawale. Rewelacyjne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A cukierasowa panterka ożywi nie jedną kreację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebki są ekstra:) świetnie będą błyszczały w karnawale i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  14. mając taką torebkę na pewno wyróżnię się z tłumu...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też walczę , cudne candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności... ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dołączam z przyjemnością i do siebie na candy zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. uważam, że te torebki są... zachwycające, inaczej nie da się tego określić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i nie wiem czy miałabym do czego przypasować taka torebeczkę, ale o to się będę martwić jak już będę ją MIAŁA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam i oczywiście staję w kolejce po tą śliczną i energetyczną torebeczkę oczywiście jak każda prawdziwa kobieta mam na punkcie torebek bzika

    OdpowiedzUsuń
  21. No i jako obserwator wpisuję się po raz drugi, zapraszam na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne kolory. Zapisuje się.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kocham fiolet :) ta torba jest genialna, piękna i elegancka!
    Jest nie tylko elegancka, ale także wyjątkowo funkcjonalna. :)
    atrakcyjny design :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję:)
    Pozdrawiam :)
    (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja się zapisuję - torebka idealnie pasowałaby do mojego drapieżnego ostatnim czasem nastawienia do życia;) hehe, zapraszam przy okazji na candy do mnie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. I jeszcze jeden komentarz dodaję jako obserwatorka bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebeczki urocze,więc szybciutko staję na końcu kolejki.dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Już od dawna obserwuję Twój blog.pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Hm, gdybym ja tak umiała obsługiwać maszynę do szycia... Póki co zostaje przyłączyć się do zabawy i trzymać kciuki podczas losowania ;}
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kusząca panterka, więc staje z przyjemnością po takiego cukierasa:)

    OdpowiedzUsuń
  31. A że obserwuje już od dawna to zwiększam swoje szanse:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niezwykle efektownej i stylowej torebki , szczególnie te żółto czarne.
    Cudna torba i kształt i materiał, super :)
    Będzie doskonałym dopełnieniem garderoby każdej modnej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem obserwatorem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka fioletowa - cudo, ale ta żółta - no powiem Ci że kusi i to mocno więc sie zapisuje i licze na jedną z nich :) Pozdrawiam
    martapezik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. A że jestem równieź obserwatorem - to mam podwójną szanse :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Żółtej Pantery w adaptacji filmowej jeszcze nie widziałam :) ale w tej torebkowej
    jeszcze nie widziałam .
    Jako AW obserwuje a na tym blogu najlepiej się czuje.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Obie torebki są bardzo fajne :).

    Na torebkowe candy zapisuję się z wielką ochotą :).

    OdpowiedzUsuń
  38. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja prawie w ostatniej chwili się zapisuję! :)
    Obie torebki piękna, genialne kolory. :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Wildflower

    OdpowiedzUsuń
  40. Cieszę się, że Candy się Wam podoba:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...