sobota, 31 grudnia 2011

Szczęśliwego Nowego Roku 2012!!!


Szczęśliwego Nowego Roku 2012!!!
Happy New Year 2012!!!!

2011 zbliża się wielkimi krokami do końca i to dobry czas na podsumowania: to co się udało zrealizować a co nie... jakie plany na nowy czas?... niewątpliwie dla mnie był to rok bardzo pracowity, mnóstwo zrealizowanych projektów, chętnie podejmowałam nowe wyzwania... w dziedzinie - papieru- najbardziej sprawdziłam się w tworzeniu albumów, nie wszystkie udało mi się Wam pokazać, ale najważniejsze że właściciele z radością wyciągają je, aby nacieszyć oko. Kartki wykonuję okazjonalnie ale najbardziej lubię takie "wypasione" na extra okazje ...nie ma jak szaleństwo... muszę popróbować z suszkami bo sporo się ich nazbierało i świetnie korespondują z kaligrafią , której ostatnio więcej uwagi poświęcam...
... zatem fotograficzne zestawienie w dziedzinie - papieru...



.... czas na podsumowanie w dziedzinie - tkaniny... tu też dużo się działo, zwłaszcza że bardzo polubiłam szycie i wszystko co z nim związane... na razie jestem samoukiem, ale jeśli czas pozwoli mam już upatrzone miejsce aby liznąć prawdziwego fachu krawieckiego... torby były hitem tego roku, ale udało mi się uszyć kilka  kapeluszy, ślubne dodatki, kapciochy, krawaty... no troszeczkę się tego uzbierało... więc lepiej zapraszam na fotokolaż...tkanina..


... myślę, że nadal będę próbować nowych rzeczy, sporo mam do zrobienia... udało mi się wrócić do szydełkowania, haftu, spróbowałam makramy... tylko czasu jest coraz mniej...ale jedno jest pewne nudzić się nie będę w nowym roku...



Dziękuję za Wszystkie komentarze, miłe słowa, sugestie i  rady,
 dzięki nim często chciało się realizować różne pomysły,
mam nadzieję, że i w Nowym Roku ich nie zabraknie... dziekuję!

Najlepsze życzenia na 2012 Rok!!!!!!!


16 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolaże :)
    wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok Ci zyczę :) I udanego sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracowity to był rok. Życzę by ten nadchodzący był równie udany, wszelkiej pomyślności, zdrowia, nieustającej weny twórczej i realizacji wszystkich planów i postanowień Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. W Nowym Roku życzę Tobie i najbliższym
    dobrego roku, dużo zdrowia, pomyślności i wiele radości. Dosiego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie również wszystkiego najlepszego, zdrowia i wszelkiej pomyślnoći w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku.Dużo siły i zapału do inspiracji twórczych.Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok,spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny dorobek :) podziwiam
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2012

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie wszystkiego co najlepsze na ten Nowy!! :))) Mnóóóóóstwa pomysłów i świetnych realizacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo zdrowia i radości niech w Nowym Roku zagości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie:) Niech kolejny rok przyniesie Ci jeszcze więcej wyzwań i nowych pomysłów:) Wszystkiego najlepszego:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję serdecznie Wszystkim za życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezły masz dorobek. A jaka wszechstronność:) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu u ciebie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeśli mnie odwiedzisz

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej ale podsumowanie roku:)fantastyczne prace...ja nie zrobilam bo uswiadomilam sobie,z estrasznie marnie z moim rekodzielem w 2011 bylo:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...