niedziela, 13 listopada 2011

Kaligrafia i pierwszy rok prowadzenia bloga


Dziękuję wszystkim za udział w rocznicowym candy i wszystkie komentarze. Cieszę się, że podobają się Wam moje torby, chyba najwięcej ich uszyłam, a kwiatowe okazały się najatrakcyjniejsze... jak już wiecie, lubię eksperymentować... stąd pomysł na krawaty, które jak widzę znalazły swoich wielbicieli, wyniki cadny za chwileczkę... a teraz słów kilka o mojej następnej "miłości" jaką jest kaligrafia, którą odkryłam już ładnych parę lat temu... nie zawsze starcza mi na nią czasu... jest wymagająca ale niesamowicie wciągająca...ja zawsze szukam przeznaczenia dla danej pracy, nad którą mam już okazję "przysiąść" ...czyli jestem dość praktyczna... tak mi się zdaje... stąd pomysł na ręcznie wykonane kartki imieninowe, oczywiście z kwiatami czy motywami z przyrody... rysunek nie jest moją mocną stroną ale stale nad tym pracuję i małymi krokami do celu... zaś samo pisanie o wiele bardziej mnie wciąga, uwielbiam pisać uniacjałą czy karoliną... chociaż najbardziej podoba mi się pismo niderlandzkie ...


... oprócz szycia, szydełkowania... itp... jest i kaligrafia i gotowanie... sporo przepisów mam uzbieranych przez lata młodości, niektóre przekazane od babci, mamy ...na więcej rozważań w tym temacie kulinarnym zapraszam tu... czas było zatem zrobić porządek w zbiorach z przepisami... zdecydowana część jest zgromadzona w dużym segregatorze a na wybrane czeka już nowy przepiśnik, czyli album na tzw. hity kulinarne... w chwilach wolnych, przysiadam i staram się przepisywać owe hity, najczęściej minuskułą karolińską, ale i innymi stylami też... dla mnie jest to najlepsza okazja do ćwiecznia się w ręcznym pisaniu...



...pozostając w temacie kulinarnym, muszę Wam jeszcze pokazać najnowszy fartuch, który tak się spodobał, że w ostatniej chwili zdążyłam zrobić zdjęcia,  na szczęście starczyło mi jeszcze materiału na następny... mam nadzieję, że się Wam spodoba...





... zatem rok istnienia w sieci już za mną... dziękuję Wszystkim moim obserwatorom i odwiedzających moją stonkę, w szczególności dziękuję za komentarze... zawsze wszystkie czytam i już nie raz skorzystałam z cennych wskazówek i uwag... z perspektywy minionego roku, wiele się działo, zaczynałam nieśmiało od scrapbookingu, póżniej nauczyłam się szyć i pokochałam to na maksa; rozwinęłam skrzydła w dziedzinie kulinarej ( chociaż nigdy nie dogonię w gotowaniu mojego męża); poznałam wiele nowych i ciekawych technik, które mam nadzieję dalej odkrywać i dzielić się tym z Wami, nie boję się eksperymentować i postaram się jeszcze Was czymś zaskoczyć... na zakończenie małe podsumowanie minionego rok, na więcej zapraszam do archiwum ...



pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania:)...

16 komentarzy:

  1. Ależ się cieszę. To moje pierwsze wygrane candy. Woreczek wygląda pięknie i te ręcznie pisane etykiety - cudo. Dziękuję bardzo i już piszę maila z namiarami. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyniom i dziekuję za zabawę :)
    Fartuch oczywiście śliczny ,ale kaligrafia majstersztyk :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej to naprawdę ja wygrałam :-)
    Bardzo się cieszę :-)
    Oglądając zdjęcia z Twoimi pracami to nasuwa się myśl że jesteś bardzo twórczą osobą , bo i scrapbookingu piękne rzeczy robisz i szyjesz ślicznie no i te krawaty :-) po prostu masz talent :-)
    Już piszę szybciutko maila
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściarom, a Tobie życzę kolejnych inspiracji i wspaniałych pomysłów na następny rok :)
    ...i poproszę o likwidację weryfikacji obrazkowej komentarzy, bo trzeci raz piszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej koleżankom.
    Bardzo podobają mi się Twoje torby,
    ale wypatrzyłam cudowna poduchę w reniferki.
    Za kaligrafie to padam do nóżek, mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie udało się, eh! Gratuluję wylosowanym za to!
    A na kaligrafię próbuję się już od kilku miesięcy zapisać, ale za każdym razem nie zbiera się wystarczająco duża grupa i warsztaty są odwoływane :(

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, cudności same stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranym:)
    Fartuch jest świetny! Kaligrafii zazdroszczę. Pięknie Ci wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wykaligrafowane!

    Gratuluję takiej umiejętności.
    Ja staram się na co dzień ładnie pisać, ale takich pięknych liter nie potrafiłabym stworzyć. Super!

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piekne rzeczy tworzysz, dziekuje za odiwedzenie mojego bloga i za mile slowa, a ja tutaj zostane na dluzej, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba przyznać, że moc umiejętności osiągnęłaś przez ten rok. Podziwiam! Kaligrafia, dla mnie bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie piszesz, znajdujesz wspaniałe zastosowania dla swoich prac. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i kolejnych tak twórczych lat w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny przepiśnik, podusie z reniferami i jeszcze te torby z różami wszystko takie piękne u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...