wtorek, 11 października 2011

Moje miejsce na ziemi...

Jesień w tym roku jest cudna... kolorowa, pachnąca... teraz nieco się ochłodziło i popadało, ale i tak jest pięknie... uwielbiam buszować wśród liści, zbierać grzyby, czuć zapach naszych polskich gruszek, jabłek...
a góry jesienią... bardzo za nimi tęsknię... czas w tym roku gna jeszcze bardziej niż kiedyś... wróciłam do pracy i mam teraz znacznie mniej czasu na to co kocham... a więc szycie, dłubanie, dzierganie... gdzieniegdzie czytam na blogach o jesiennej chandrze... ja też przez chwilę taką zaliczyłam... ale na szczęście mam na to lekarstwo... wyciągam moja kochaną maszynę i szyję...i jestem szczęśliwa... nigdy bym nie przypuszaczała że to może być dla mnie takie ważne... przy okazji włączam się do extra zabawy konkursowej - Moje miejsce na ziemi - organizowanej przez iwomen, zachęcam...



... Moje miejsce na ziemi...
... zawsze odkąd pamiętam, byłam włóczykijem, wszędzie mnie nosiło, wszystko mnie interesowało, w każdą dziurę musiałam zajrzeć, chodziłam w rozciągniętych dresach, grałam w piłkę z chłopakami... moje życie było na podwórku... a w domu przyglądałam się jak mama szyje na maszynie...
kiedy już wyrosłam... nadal byłam niespokojną duszą... organizowałam wyjazdy, rajdy... teraz mam niezłą kolekcję wspomnień i zdjęć ... i z tamtych lat powstało moje marzenie, że kiedy już będę mieć swoją rodzinę i dzieci trochę podrośnięte to... razem zarzucimy plecaki i będziemy wędrować po naszej pięknej polskiej krainie... teraz to marzenie się ziściło... chłopaki podrosły i czas na wspólne wędrówki się zaczął...
... a skoro jestem już taką niespokoją duszą, ciąglę czegoś muszę spróbować, zazwyczaj tylko liznę, zajrzę i uciekam dalej aż tu nagle, któregoś razu odkryłam to co już dawno odkryte... maszyna do szycia... powoli z chęci spróbowania... aż wciągnęło mnie bez reszty... nie zawsze wszystko wychodzi, ale to jest fantastyczna zabawa, kiedy powstaje coś nowego, spod mojej ręki... ogromnie cieszy, jak innym się podoba albo przydaje... cieszą mnie wszystkie komentarze na blogu i wśród najbliższych... gdzieś przez lata nasiąkłam tym, że w moim życiu zawsze był obecny stukot maszyny... a teraz jest częścią mojego życia...
... moje miejsce na ziemi to bez wątpienia  moja rodzina i jak się okazało po latach ...maszyna do szycia...




...co nowego w dziedzinie szycia... jesienna kolekcja - okładka na zeszyt i saszetka, a może piórnik...
mięciutka, pachnąca jesienią okładka... zawsze będzie miło trzymać w ręku taką okładkę... co Wy na to?...



...


...



pozdrawiam jesiennie...

9 komentarzy:

  1. Witaj Kochana :), pytałaś o ten manekin, ja go kupiłam w salonie Strimy w Bydgoszczy, na zamówienie roz. 36. Ale myślę że lepiej dołożyć trochę kasy i można się pokusić na manekin regulowany, takie jest moje osobiste zdanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta jeżowa kolekcja :) optymistyczna jesień to lubię!!!
    Ja też swój azyl odnalazłam w domu tym moim własnoręcznie założonym, z Córcią i Małżonem. Tu wracam kiedy jestem szczęśliwa, tu chcę być kiedy jest mi źle.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienna kolekcja bardzo Nam się podoba! Dziękujemy za odwiedziny i miłe słowo:) Pozdrawiamy równie ciepło i jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne jest Twoje miejsce na ziemi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ,tak ,szycie to jest to :))
    Śliczne jesienne okładki,jeżyki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala:) Dziękuję za szybką odpowiedź! Oczywiście najlepszy byłby manekin regulowany, marzą mi się sukienki a bez niego ani rusz... Dziewczyny dzięki !!! za miłe słowa, dodajecie mi skrzydeł, aż się chce eksperymentować i tworzyć coś nowego, również dla Was:) Pozdrawiam ciepluchno:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam także wziąć w tym udział, ale zobaczymy :)

    Zapraszam Cię serdecznie do udziału w konkursie na moim blogu, w którym do wygrania są BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Katsuumii! Dziękuję za zaproszenie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie tu, aż miło poczytać i popodziwiać

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...