piątek, 21 października 2011

Krawaty.


Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i bardzo dziękuję za komentarze...
Co dzisiaj? .. Coś nowego... Krawaty!... i... Candy krawatowe...bowiem już wkrótce minie roczek, jak tutaj jestem i wedle tradycji blogowej, należy to uczcić...ale o tym potem...
Skąd taki temat? ... a więc zacznę moje rozważania...
Niewątpliwie ważnym elementem męskiego ubioru- wyjściowego, służbowego - jest krawat. Więc tak sobie pomyślałam, że również dla urozmaicenia naszej garderoby, przydałby się damski krawat. Idąc tym tropem, zaczęły się poszukiwania odpowiedniego materiału... bo w tej kwestii, to zdecydowanie ważna różnica między tym co męskie a co damskie... zatem dozwolona jest szeroka gama tkanin, faktur no i oczywiście elementy ozdobne, na przykład - moje ulubione - kwiatki... chociaż niekoniecznie... Odwiedziłam przy tym temacie, różne ciekawe stronki i jak się okazuje, krawat męski może być piękny, urzekający wzorem i kolorem... zatem mam już w głowie pomysł na prezent dla moich mężczyzn... Zatem kiedy upolowałam odpowiednie tkaniny, rozpoczęła się praca nad krawatem i zdecydowanie jest to praca ręczna, maszyna była potrzebna na chwilkę... a szkoda, więcej tutaj krojenia, przeszywania i prasowania... bo ważne jest aby nasz krawacik pięknie się układał... kiedy już powstały, rozpoczął się etap - testowania... w wyniku naturalnej prezentacji okazało się, że oczy przechodniów wodziły za krawatem... były nawet pytania i oceny przypadkowych osób, chociaż tego się nie spodziewałam... zatem jakie wyniki?
krawat damski może być wkrótce bardzo modny, to coś nowego i przyciągającego uwagę, zatem należy szukać ciekawych rozwiązań...a oto moje propozycje...




... pierwszy krawat bardzo oficjalny i zarazem elegancki, drugi z tygrysem zrobił duże wrażenie i świetnie pasuje do dżinsu... coś bardziej ozdobnego... proszę bardzo....




... piszcie, piszcie... jakie wrażenia... jestem ciekawa waszych opinii...



Zapraszam do komentowania i  pozdrawiam !!!


15 komentarzy:

  1. Pierwsza? Ale by było!
    Ja do Ciebie trafiłam za którąś z torebek, chyba tą kawową, więc je jako najlepsze określę :]
    Aczkolwiek kartkami, notesami i wszelkimi innymi papierami też się tu interesuję ;)
    I przy okazji wpadnij i do mnie na słodkości!!
    Całus!
    http://kaniewska.pl/blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest takie przysłowie z osiołkiem i żłobem,u mnie jest podobnie,tylko ja mam wybór między poduszkami z aniołami a króliczkami,chyba na korzyść jednak poduszki,ach położyć na takiej głowę.......pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej, ja też jak ten osiołek. Jestem fanką Twoich torebek, są cudne, i to jedną z nich bym wybrała. Tylko którą? Hortensje, róże, to moje czy klimaty paryskie - wybieram hortensje. No i krawat, mam na niego chrapkę.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Krawat super, ale torebki w hortensje i torby szkolne z motywem są śliczne.
    Mam nadzieję że może krawat uda się zgarnąć bo twarzowy a ja uwielbiam krawaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krawat z tygrysem zdecydowanie najbardziej mi się podoba, więc dużo chyba od wzoru na materiale zależy. Czekam na dalsze pomysły w tym zakresie :)
    Dołączam do ogonka! Info jest w pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super candy :-) krawat rewelacja :-)
    Obserwuję już od dłuższego czasu :-)
    A ja zakochałam się w Twojej torbie z hortensją :-)
    info na pasku bocznym na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl
    Obs. jako: villemo
    Najbardziej uwielbiam Twoje torby,nie mam żadnej ulubionej,ponieważ wszystkie są cudne :))

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Krawaty są świetne. Czarny z kwiatkami jest rewelacyjny :).

    Przejrzałam sobie Twoje prace. Tworzysz super rzeczy.
    Jednak moją ulubioną są te dwie torby http://papier-tkanina.blogspot.com/2011/04/torebkowe-szalenstwa-czesc-2.html.
    Tylko druga mogłaby mieć inny kolor niż zielony. Chociaż ten jest piękny jak wiosenna trawka :).

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko mi się u Ciebie podoba ,ale najbardziej chyba torby z kotem ,paryskie,kwiatowe ,no super są!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaaaszam się i ja !
    loOovelyy@wp.pl
    jako, że wpadłam na blog pierwszy raz, to powiem że najbardziej mi się podoba ten krawat czarny z kwiatuszkami, CUDNE!
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. У вас очень много интересных и красивых работ...Вот три з них, что мне очень понравились...
    первая - http://papier-tkanina.blogspot.com/2011/01/afrykanskie-klimaty-w-srodku-zimy.html
    вторая - Torba "to mojo"
    третья - poduchy na balkonik http://papier-tkanina.blogspot.com/2011/03/wiosna-wiosna.html
    и очень-очень мне понравилась вот эта сумка -http://papier-tkanina.blogspot.com/2010/12/wyniki-zagadki-i-zapraszam-na-powitalne.html -я очень люблю кофе - кофеманка...
    Моя ссылка http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest candy idealne ale mojego 7-latka!!! Jakby mi się udało w jego kolekcji pojawiłby się kolejny krawat. Aż mnie o zainspirowało i może zrobię post o krawatach mojego dziecka:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak się zagapiłam na ten krawat, że zapomniałam wkleić link do zdjęcia z tym co mi się podoba. Przepraszam za mój podwójny komentarz
    http://2.bp.blogspot.com/-Z1Eu9vKe-kA/TfEGLtb1x8I/AAAAAAAAApY/8W83Y1oGLUU/s1600/torba+to+moje.jpg

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne candy! :) robisz wiele cudownych rzeczy, bardzo spodobała mi się torba "to moje" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czy ten krawat tygrysi można sobie zamówić?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...