czwartek, 29 września 2011

Ślubne inspiracje...


Dziękuję serdecznie za sympatyczne komentarze i pozdrawiam Wszystkich tu odwiedzających!!!!
...Dziś w temacie ślubnym, chyba dla każdego bardzo przyjemnym... lubię wykonywać na tę okazję kartki, zawsze są ozdobione kwiatkami, które wykonuję ze wstążek, perełek... przyszywane, doczepiane... bardzo przyjemna i odstresowująca praca...dla chętnych,  tu  a nawet i tutaj, kilka wcześniejszych propozycji...
Kto mnie już trochę zna, wie że chyba najwięcej spod mojej ręki wyszły różne torby, ale jeszcze torby wizytowej np. na ślub nie było, zatem propozycja...




...no może nie torba a torebusia, zgrabnie trzyma się w ręce, miał być łańcuszek, ale ja wolę takie maleństwa trzymać w dłoni... marszczenie jest nieco za grube ale i tak mi się podoba... a jak Wam?... zawsze z przyjemnością czytam Wasze komentarze....

Kartka ślubna w kwiatowych klimatach, niestety mam ostatnio braki czasu, więc kartka jest skromna ale Państwo Młodzi byli zadowoleni i to chyba najważniejsze... a przy  następnym temacie ślubnym obiecuję kurs na kwiatki ze wstążek... jeśli oczywiście chcecie...


... karteczki to przyjemne wyzwanie, a moje następne tematy nad którymi pracuję są nieco zaskakujące, więc wkrótce uchylę rąbka tajemnicy...  tymczasem pozostając w klimacie jesiennym, wybrałam się na grzyby... ale tego na zdjęciu nie polecam jeść...
a szkoda bo ten trujak jest śliczny...




...pozdrawiam jesiennie...

11 komentarzy:

  1. Torebeczka jest przepiękna i delikatna,bardzo mi sie podoba ,karteczka równiez urocza ,a kursik na kwiatki pewnie,że chcę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest śliczna i bardzo kobieca. Kursik jak najbardziej się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebeczka wyszła śliczna! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki, a torba przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  5. torebunia cudeńko :) gdybym wiedziała, że takimi też się zajmujesz poprosiłabym Ciebie o zrobienie, a nie szukałabym po sklepach...ach...
    karteczka tez bardzo fajna i czekam na rąbek tajemnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNA..JAKA DELIKATNA..TE PEREŁKI PIĘKNIE IM RAZEM..I MI Z PERSPEKTYWY CZASU WIDZĘ TAKIE MALEŃSTWA NA ŚLUBIE,WESELU BRAKOWAŁO:)-POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torebusia, a karteczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna ta torebusia, mysle ze marszczenie wcale nie jest za grube.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam Wszystkich serdecznie...cieszę się, że torebusia się podoba... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Takie delikatne i romantyczne ! :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie:)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...