niedziela, 21 sierpnia 2011

Wspomnienia z wakacji i czas do pracy...

... Już wakacje za mną... jakie były?... jak zwykle beztroskie, mimo deszczu ciepłe i pełne wrażeń... nad morzem jest jak zwykle kapryśne ale udało mi się i w tym roku wycisnąć dla siebie odrobinę wytchnienia i wyciszenia; odkryłam nowe, pełne pozytywnej energii miejsca ... mam głowę pełną pomysłów i nowych planów... a przy okazji bardzo dziękuję Wszystkim za miłe komentarze i życzenia udanego wypoczynku... i myślę, że wakacje się udały ...zatem fotka wakacyjna...




...w szczególności polecam wszystkim cudne miejsce na weekendowy wypad do  Parku Dinozaurów JuraPark , (otwarty w tamtym roku i może jeszcze nie wszystkim znany) świetnie przemyślany teren 40h, gdzie można wybrać się na wycieczkę w czasie, zobaczyć ok. 250 modeli 1:1 profesjonalnie wykonanych modeli dinozaurów, super przemyślany edukacyjny plac zabaw i rozrywki dla dzieci... ale i dorośli próbowali sił na niektórych sprzętach... to nie koniec atrakcji... jest miejsce do plażowania i pływania, można obejrzeć pawilon paleontologiczny i wykopaliska a na koniec zafundować sobie kino emocji - cinema 5D .... myślę, że przygotowałam niezłą reklamę ... ale byłam i wszystkim polecam...


Na moje wakacyjne leniuchowanie, przygotowałam sobie, jak się okazało kilka bardzo przydatnych rzeczy: był kapelusz przeciwsłoneczny dzięki któremu miło było na plaży a  torba plażowa i kosmetyczka okazały się bardzo praktyczne...



   Czas płynie nieubłaganie... był czas na odpoczynek zatem teraz czas do pracy...
zapewne na początek przyda się plan zajęć czy lekcji... ozdobny? ...czemu nie...


pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze...

5 komentarzy:

  1. Widzę, że wróciłaś wypoczęta :) Zatem urlop się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądząc po zdjęciach miałaś piękny i udany urlop :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ,że wyjazd sie udał ,zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że wróciłaś wypoczęta i radosna :) witaj z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W JuraParku byliśmy i też nam się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...