sobota, 27 sierpnia 2011

Nowa torba na nowy rok... szkolny...

Zadając sobie pytanie... Jakich rzeczy najwięcej uszyłam w ostatnim czasie? ... śmiało rzec mogę, iż są to torby, torebki i torebusie... no bo wiadomo... to do nowej sukienki, albo płaszczyka... Moja pierwsza torebka, można zerknąć tutaj, już uległa pewnym modyfikacjom i niczym nie przypomina pierwotnego kształtu. Cudna biała torebusia, która dzięki Wam znalazła swoje przeznaczenie, ciągle "chodzi mi po głowie" i napewno ten wzór jeszcze powtórzę. Największym hitem okazały się zwykłe torby na zakupki, z ozdobnymi kieszonkami, z hortensją, pari-pari  i cieszę się, że bardzo się podobały.



 Zresztą do moich ulubionych toreb, na letnie zakupki co dzień zabieram torbę z motywem "żółty rower", niby nieduża a bardzo praktyczna, usztywniłam nieco dno plastikową podkładką z ikea i leży całkiem nieźle...




... nowy nabytek, szyty jeszcze podczas deszczowych dni sierpniowych, to torba na jesień, z klapą z przodu...kiedyś dawno temu.... miałam taką torbę z czarnej skórki, noszoną całymi latami, później się nieco zniszczyła i poszła do lamusa... stąd chyba sentyment za takim wzorem... ozdobiłam oczywiście jednym z moich ulubionych motywów... i jest kieszonka, a wewnątrz oprócz niezbędnej kieszonki, zapinana na kółeczko kosmetyczka, na różności. Teraz tylko przewiesić torbę  przez ramię i w drogę...


... szycie nowej torby, okazało się dosyć dużym wyzwaniem, z pozoru wygląda na prosty wzór... przeszyłam boki na całej długości, aby ją nieco bardziej usztywnić, ale mam wrażenie że można to zrobić inaczej... zresztą zawsze tak mam, że po uszycia mam nowy pomysł... oczywiście cieszę się z efektu końcowego...


jak się Wam podob nowy fason ? ...miło mi będzie czytać wasze komentarze....
 pozdrawiam serdecznie:)

10 komentarzy:

  1. Piękne te torby :) ja dopiero się uczę i to właśnie na błędach, ale to dobrze, bo wiem co będę musiała poprawić. Twoje są bardzo ładnie uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje torby są rewelacyjne, ja na nie patrzę, to bardzo cierpię, że nie potrafię nic porządnie uszyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że ta z żółtym rowerem to tez moja ulubiona :D Wczoraj ją pierwszy raz wyprałam, bo mała wylała na nią Colę... ręcznie, delikatnie... bałam się, że sflaczeje, ale po praniu jest tak samo sztywna :D Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne torby, zachwycają obrazkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędna torba szczególnie ta z rowerem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne torby ! Nawet nie potrafię wybrac ,która mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne retro torby. Moda na retro zapanowała też w szkołach? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne sa Twoje torby.Ta z klapa rewelacja, i motywy jakich uzywasz podobaja mi sie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są super, aż żałuję, że nie potrafię szyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za przemiłe komentarze, bardzo mi się przydadzą dobre słowa na nowy rok szkolny, bo zapowiada się dosyć pracowity... pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...