piątek, 1 lipca 2011

Wakacyjne sukienki i... kartki

Dziękuję gorąco Wszystkim za komentarze . Cieszę się, że podobają się Wam prezentowane torby... i jak się okazało torba "To moje" cieszyła się największym powodzeniem, mam nadzieję, że jej nowa właścicielka jest zadowolona!... Zanim wyniki, muszę Wam zaprezentować nieco letnich nowości.... zatem w dziedzinie - papierowej - niekonwencjonalne wakacyjne kartki retro...
Właśnie w wakacyjny czas jest okazja do wysyłania najbliższym, znajomym kartek, zazwyczaj są to tradycyjne widokówki, ale można przecież wysłać kartkę wymyśloną przez siebie, ucieszy nie tylko adresata ale nadawcę też... u mnie morskie klimaty...


...



Papier był, więc czas na tkaninę... chę Wam pokazać moje dalsze poczynania w dziedzinie krawiectwa, poszłam o krok dalej i pojawiły się sukienki... uwielbiane przez nas kobietki, te duże i te małe...
Od miesiąca trwały prace nad moją pierwszą sukienką, projekt i wykrój od papavero ; ale jak się okazało na pierwszą sukienkę wybrałam sobie bardzo trudny wzór. Sukienka powstała, ale jeszcze mam kilka elementów do poprawy... najbardziej spodobał mi się element gorsetu, który ostatecznie okazał się dla mnie najprostszy do uszycia.



Pozostając w tym temacie... sukienki na lato -  dla małych kobietek... powstały bardzo spontanicznie moje własne projekty... żółto- zielona falbaniasta sukieneczka, ozdobiona szydełkowymi kwiatkami, które pokazywałam Wam jakiś czas temu tu 


...i najnowsze moje letnie dzieło, dżinsowa sukieneczka, góra marszczona na gumeczkach, bardzo prosty wzór, polecam wszystkim szyjącym - kupujemy nici gumowe do maszyny, nawijamy na szpulkę, górą puszczamy zwyką nić i szyje się samo...



...jeszcze spódniczka, która bardzooooo mi się podoba, pas na gumkach a na dole falbanki ... mam nadzieję, że moja ukochana chrześnica będzie zadowolona...


...

... torba z chortensją



Mam nadzieję, że nadal będziecie tu zaglądać... piszcie kochani komentarze, za które bardzooooooo dziękuję! Są dla mnie cennym źródłem wymiany informacji i  możliwością poznania Was i Waszych pięknych prac...


POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!!!!!!!!


22 komentarze:

  1. Witaj :) Po pierwsze uszyłaś super kiecki :))Bardzo mi sie podoba ta z pierwszego zdjęcia, która jak piszesz okazała sie najtrudniejsze. A po drugie przeogromnie się cieszę ,ze zostałam wylosowana i dostanę podkładkę:))Przemiłe zakończenie dnia !Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak. Sukienki są lubiane przez nasz kobiety, te duże kobiety i te małe :) Ja do tych dużych należę ale czuję się w nich tak, że żadna mała kobieta mi nie podskoczy ;) Gratulacje szczęściarom :)Do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zwyciężczyniom!
    Sukieneczki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest przecudna, czy możesz ją pokazać w całej okazałości na kimś??
    Gratuluję wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)
    Sukienki są cudne i ta duża i te małe ,ale moją faworytką jest spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję zwyciężczyniom ;DDD
    Ale śliczna ta sukienka zielono żółta ;DDD widzę, że to chyba jeszcze materiały z mojej kosmetyczki z kwiatuszkami ;DDD urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolina jak tylko zrobię delikatne poprawki prześlę fotki na modelu; Polly, zgadza się ten materiał okazał się bardzo praktyczny... pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och nie poszczęściło mi się dzisiaj:( Ale jak to mówi mój tatuś "słoneczko jeszcze i dla Ciebie zaświeci" Gratuluję szczęściarom i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo dziękuję ;-)) i pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje szczęściarom :) i dziękuję również za udział w zabawie :), okazuje się, że jesteś już po wyższej szkole jazdy jeśli chodzi o szycie, no bardzo piękne rzeczy :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne są Twoje prace!!!Dziękuję za candy:))) Gratulacje dla szczęściary!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej! I żałuję, że nie ja wygrałam taką piękną torbę:(( Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wylosowanym i zapraszam do mnie na Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze uszyte i ciekawe tkaniny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sukieneczki uszyłaś.
    Gratuluję zwyciężczyniom i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moje gratulacje uszyłas piekne rzeczy a znam sie na tym bo szyłam całe lata

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni, a z dzisiejszych nowości - wszystko jest po prostu suuuper! Nawet nie potrafię napisa, co mi się najbardziej podoba :)ć

    OdpowiedzUsuń
  19. sukieneczki rewelacyjne... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje zwyciezczyniom candy! Mam ostatnio ochote sprawdzic sie w uszyciu czegos do noszenia, zobaczymy jak mi ten plan wyjdzie - sukienki super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dostałam juz przesyłke z piękną podkładką! Dziękuję ogromnie! Bardzo mi się podoba! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się Niesława, że podkładka Ci się podoba... Dziękuję Wszystkim za komentarze i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...