wtorek, 19 lipca 2011

Lato w pełni...

... Lato tego roku... piękne, słoneczka sporo ...więc czas zaliczyć morze,
chociaż bardzo tęsknię za naszymi górami, ale dla dzieci najlepszy wypoczynek
na słonecznej plaży... a co dla mnie?... na pewno kapelusz przeciwsłoneczny....
myślałam o nim od dłuższego czasu, miał być z kwiatami, ale niestety żaden
materiał nie przypadł mi do gustu. Postanowiłam wykorzystać moją ulubioną
imitację dżinsu, materiał cieniutki, poprzeszywałam białą nicią i efet gotowy...



Polecam, duże rondo osłoni twarz przed słońcem, a pasuje nie tylko na plażę...
kapelusz powstał z dwóch kapeluszy, które kiedyś prezentowałam, jako kapelusik i kapelusz Indiana Jones, chętnych odsyłam TU.

Zazwyczaj pomysł na uszycie "czegokolwiek" rodzi się przez dłuższy czas, kiedy się 'krystalizuje w mojej głowie" szukam w tzw. międzyczasie odpowiedniego materiału, dopiero wtedy siadam i rysuję swój pomysł, powstaje pierwszy projekt, który najczęściej mało przypomina efekt końcowy; bowiem lubię eksperymentować, zawsze mnie "korci" aby przeszyć inaczej, bo dla mnie szycie... to świetna zabawa...
... pozostając w temacie i  klimacie wakacji, podróży...chcę Wam jeszcze pokazać automobilową kosmetyczkę, nieduża, ale w sam raz na kilka drobiazgów...




Mam nadzieję, że moje pomysły Wam się podobają, proszę o komentarze, pozdrawiam i życzę udanych wakacji ... a na letnie podróże zabierzcie z sobą  Marka Knopflera z jego przepiękną płytą - golden heart...




9 komentarzy:

  1. No pięknie,pięknie i kapelusze tworzysz?! A fanką Twoich toreb jestem wielką !!! Uwielbiam tą moją z rowerem... praktycznie ciągle jest w użyci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kapelusz wyszedl:))ja uwielbiam te z duzymi rondami:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiola! Dzięki za miłe słowa!... ogromnie i ja się cieszę, że torba Ci się podoba i Ci służy... Asiu! Tak kapelusze z dużym rondem, mają coś w sobie, cieszę się... bo widzę coraz więcej na ulicach kobietek w pięknych kapeluszach... Pozdrawiam serdecznie dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapelusz dosłownie zwala z nóg! Szałowy! No i torba oczywiście też. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po odbiór wyróżnienia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki serdeczne!!!!!!! Za wszystkie komentarze i miłe słowa, Wioletce dzięki za wyróżnienie!!! Pozdrawiam!!!Buziaczki dziewczyny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. I kosmetyczka i kapelusz super! Ale nie ukrywam, że kapelusza to Ci zazdroszczę straszliwie;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz jest rewelacyjny! :)
    Prace z przeglądanych dotąd są świetne i pomysłowe:)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...