czwartek, 9 czerwca 2011

Torby na początek wakacji.


Ciepełko zawitało na dobre, więc myślę intensywnie o wakacjach,
które w tym roku mają być nieco inne, pod namiotem z dzieciakami ciągle w drodze,
gitara, samochód i my... zapowiada się bardzo tajemniczo i już się nie mogę doczekać...
ale to za jakiś czas, teraz chcę Wam pokazać kolekcję toreb na ciepłe dni... ciekawa jestem jak zwykle waszych opinii...
...na początek kolekcja kwiatowa, pachnąca...



... dla tych, którzy marzą o podróżach, spacerkach i  kawce nad Sekwaną pod wieżą Eiffla... zestaw "Pari-pari"... torby są pojemne, więc nawet laptopik się zmieści...



... dla mam i odważnych kobietek... torba "to moje", robi wrażenie...wszyscy się oglądają, sprawdziłam na sobie... lubię takie motywy...

a jak Wam przypadły torby do gustu?...





pachnąca latem torba z hortensjami...



... pikowana, podkładka pod dzbanek z kawą, na pewno się przyda...




P o z d r a w i a m...

156 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie :) To moje wymiata!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i miły komentarz - i już zapisuję się na Candy! Torby wszystkie bardzo piękne więc się bawię ! pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie to z kociakami jest najśmieszniejsza :)
    ale hortensje też cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem obserwatorem :) a przynajmniej tak mi się zdaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba z kotkami jest "nieziemska" :-)
    Pozdrawiam.
    Obserwator

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Paryżem tez bym nie pogardziła.
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Z miłą chęcią ustawię sie w kolejce:))) Pierwsza kwiatowa torba najbardziej mi się podoba:)))Pozdrawiam:)Renata

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłabym chętna,cudne te torby,sama nie wiem,która najładniejsza,a do siebie na candy też zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooooooo Candy :))) mam już od Pani przecudną kosmetyczkę z kwiatami to może spróbuję też szczęścia w Candy :)))
    Zapisuję się więc jeśli można i pozdrawiam

    aniolowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie są świetne,ale kolekcja "To moje " jest rewelacyjna :)
    A na candy sie chętnie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem obserwatorem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie są piękne ;))
    Obserwator

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło mi bardzo! Zapisujcie się, zapraszam... pytacie mailem, że jest problem na blogerze z zapisaniem się do obserwatorów /jest niewidoczny/...można wpisać inaczej-czyli - pasek nawigacyjny nad nagłówkiem, wystarczy kliknąć na "obserwuj" i zalogować się na swoje konto... mam nadzieję, że wktótce ten problem zostanie rozwiązany... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuje sie! A moj faworyt to torba z kotkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pierwszy raz. Zwabiła mnie candy. Piękne rzeczy robisz. Na mnie wrażenie zrobiły wszystkie ale najbardziej ta kwiatowa:) Już widzę siebie biegnącą po pracy nagrzaną ulicą, całą skąpaną w słońcu a na moim ramieniu wypełniona po brzegi dynda torba z kwiatami:)
    Nie jestem obserwatorem i ponieważ jestem z takimi rzeczami na bakier, ( czytaj nie wiem jak to zrobić ) nie robię:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kwiaty, więc do gustu mi przypadła najbardziej kolekcja kwiatowa. A do zabawy się przyłączam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koty - oczywiście, że koty wymiatają wszystko.
    Do zabawy się przyłączam.
    A gdzie zniknęli obserwatorzy?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja też chcę brać udział w losowaniu drugiej nagrody:)
    Jestem obserwatorem przez zakładkę:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbuję...już nie wiem, który raz, bo jakiś błąd na komentarzu mi wyskakuje :(
    Torbiszon kociowat jest super, bo z jajem. I jeszcze biało-czarny Paryż jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie mogę - udało się w końcu! To korzystam szybko z okazji i jeszcze dopisuję komentarz jako obserwator, bo u mnie kawy to duuużo się pije ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się najbardziej podoba kolekcja kwiatowa i Paris w czarno białym wydaniu. Pozdrawiam i jeśli mogę będę bywać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aaa i oczywiście dopisuję się do candy:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej podoba sie Paryska w czarnobiałym wydaniu:).Zapraszam do mnie http://bajbajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej wszystkie torby mi się podobają !!! Choć najbardziej z hortensjami :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podwójnie to się jeszcze nie wpisywałam na candy, ale niech i tak będzie :D
    Wpisuję się jako czytnikowy obserwator (tacy też się liczą?)

    OdpowiedzUsuń
  26. A z toreb najbardziej podoba mi się "to moje" - lubię torby z poczuciem humoru :)
    Aha! Info zaraz będzie na blogu http://blog.kaniewska.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Torby cudne wszystkie, ale ta z kotem mnie zabiła :)), śliczne naprawdę
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie cudne ale najlepsza to oczywiście z kotem,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwator-piętro wyżej to mój komentarz a jestem tu pierwszy raz i zostanę na dłużej:)) bela81@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. Torby są przepiękne, najbardziej mi się podobają z kwiatami.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się również jako obserwator:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Torba 'To moje' wymiata wszystko :) Może mi się uda....
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisana jestem tęż jako obserwator :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Trudny wybór, ale chyba kwiatowe urzekły mnie najbardziej. I oczywiście mam nadzieję, że to ja będę nową właścicielką tej piękności.
    Pozdrawiam, Agnieszka
    http://zalesinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Korzystam również z drugiej szansy i zapisuję się jako obserwator :-)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja się również zapiszę, bo uwielbiam hortensje a ta torba jest cudowna :)
    http://czarnajagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Trudny wybór,bo kazda jest super.

    OdpowiedzUsuń
  38. прекрасные сумочки!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Torby cudowne :) Z kotkami zabawna, Paryz zachwyca, a te hortensje... ahhhh..... Staje w kolejce, jak sie uda, to mi beda na ulicy zazdroscic !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta kwiatowa torba jest przepiękna!!!:)
    Z chęcią sie zapiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również spróbuję szczęścia , torby świetne :-)
    pozdrawiam a banerek na kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście jestem obserwatorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje jako AW,ale ekologiczne piękności więc i mój e-mail tutaj zagości.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszytki torby piękne:) "To moje" jednak najładniejsza;) Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  45. I oczywiście jestem obserwatorką:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też zapisuje sie na candy.super torby.pozdrawiam .Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Z przyjemnością się zapisze
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Raz, dwa, trzy czarnaLola patrzy:)
    Obserwaczem też już jestem z czystą przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejeczce i zapraszam na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/konkurs-na-imie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Kotusie prześliczne, zresztą wszystkie są cudowne i w sam raz na lato.

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwatorem zostaje z czystej przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  52. kwiaty letnie, a "to moje" rozbawiła mnie do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  53. najbardziej podoba mi sie torba z kotem
    info w formie pisemnej na bocznym pasku/ jeśli Ci nie przeszkadza/
    KonKata http://konkata.blogspot.com/
    niestety jako anonim/ problem z blogerem/
    obserwatorem jestem choć nie wiem czy link będzie działał

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczności tu u ciebie, więc ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cala kolekcja toreb jest świetna, ale musze przyznac ta kocia jest najfajniejsza... Chetnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  56. What a lovely candy, dear!!! Thnk you a LOT for a chance to win! I love first *flower* bag!!:)))
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. I`m your follower and put the link on the sidebar!))

    OdpowiedzUsuń
  58. Przesliczne torby:))najbardziej podobaja mi sie te "Pari-pari"
    Po torbe z hortensja chetnie staje bo tez jest cudna:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  59. To jest właśnie to czego bym chciała dlatego grzecznie ustawiam się w długim ogonku.
    Do serca przypadła mi szczególnie torba z Paryżem.
    Pozdrawiam :)
    http://mojebiurko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Torba super, a hortensje kocham:))) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Torby super - ustawiam sie w kolejce, fajnie byłoby nosić coś w Takiej Torbie

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam. Torba z hortensjami śliczna, kwiaty takie jak u mnie w ogrodzie. Chętnie się zapiszę i zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna torba z hortensjami! zapisuję się natychmiast!

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudne torby! Wszystkie piękne, choć najbardziej przypadł nam do gustu zestaw "Pari-pari" :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Poniewaz lubuje sie obecnie w rozach,wiec torba z rozanym motywem najbardziej przypadla mi do gustu.Przyjemnie bedzie mi wziac udzial w Twoim candy.Pozdrawiam serdecznie:0

    OdpowiedzUsuń
  66. eee tarba z kotkiem jest boska :) zapisuję się do candy

    OdpowiedzUsuń
  67. Strasznie się cieszę, że dzięki candy troafiłam na Twojego bloga! Teraz będę zaglądać tu stale:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudna, obie cudne:) Najbardziej podoba mi się Pari Pari i hortensje ;)
    Do kolejki się ustawiam i pozdrawiam,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Torby są prześliczne :) Oczywiście podobają mi się wszystkie... ale gdybym miała postawić na nr 1 to zapewne "To moje" :D ale co tu się dziwić w końcu mama dwójki pociech ;) Nie liczę na cud, ale tak czy siak miło jest brać udział w zabawie :)
    Zapraszam do mnie http://mojepasjeiwariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. ponieważ bardzo lubię odkrywać takie perełki blogowe zapisuje się jako obserwator ;) rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Już nie wiem ile rzeczy i motywów uwielbiam, ale wiem że na pewno kocham hortensje. Pierwsze już rosną w moim ogrodzie :) Dlatego torba z motywem pięknych kwiatów to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję intensywnie i z zaangażowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  73. śliczne torby w szczególności kwiecista! Super, nieśmiało zgłoszę się do zabawy, losowanie w dniu moich urodzin więc obym miała szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. wszystkie torby sa piekne ale ja wybrałabym hortensje

    OdpowiedzUsuń
  75. Obserwatorem zostaję z wielką przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Torby mi się bardzo podobają a najbardziej paryskie i hortensjowe:) Staję w długiej kolejce może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  77. zapisuję się!!!!!!! hortensje są wspaniałe:):):)

    i zapraszam do siebie!:)
    http://lafle.blogspot.com/2011/05/laflowo-latowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Torby cudne wszystkie jak leci:)))))))
    Zapisuję sie do kolejki:))))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  79. I jako OBSERWATOR drugi raz do kolejeczki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  80. Torba kwiatowa jest zachwycająca :)
    Chętnie zapisuję się na Twoje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  81. zapraszam na swoje candy:-))

    OdpowiedzUsuń
  82. Podobają mi się torby w kwiaty :) Są śliczne :)
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. I jeszcze jako obserwator ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkie torby są zniewalające, ale ta paryska urzekła mnie najbardziej. Pięknie u ciebie, zapisuję się na candy i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  85. I jeszcze jako obserwator :)

    http://domowaszuflada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam hortensje...
    Torba z Paryżem cudna! "To moje" po prostu wymiata!
    Gratuluję kreatywności!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://natkkaprojekt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Hortensje są Piękne!!! Może mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  88. Какая прелесть!!! Участвую безусловно!!!Мне больше всего понравился Париж!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. И как постоянный читатель тоже!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszystkie torby bardzo mi się podobają, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  91. wow! wow!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I am follower
    I like the cat bag :-D
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  92. chętnie dołączę do zabawy...
    tylko nie mogę zostać obserwatorem :( coś tu nie działa... :(

    OdpowiedzUsuń
  93. Witaj.Dzieki linkowi o candy u kogoś na blogu trafiam do Ciebie. Szyjesz ślicznie . torby są śliczne. Ale chyba najfajniesza ta z napisem "to moje"..:)Na Twoje candy z przyjemnością sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  94. I już stałam się obserwatorem :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  95. Boskie!!! Wszystkie torby są zjawiskowe...ale jeśli miałabym już wybierać to wybieram Paris-Paris:D

    OdpowiedzUsuń
  96. OBSERWATOR-em więc się staję:D

    OdpowiedzUsuń
  97. ja też ustawiam się w kolejce. najbardziej podoba mi się torba z kotkiem
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Super torby! Podobają mi się wszystkie, ale chyba najbardziej ta z wieżą Eiffla.
    maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Dołączyłam do obserwatorów ;-) i bardzo się z tego cieszę!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Cudna torba....naprawdę tworzysz piękne rzeczy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. ja też z chęcią siezapiszę:)
    Najfajniejsa dla mnie jest ta kwiatowa:)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. ja też z chęcią siezapiszę:)
    Najfajniejsa dla mnie jest ta kwiatowa:)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. ja też z chęcią siezapiszę:)
    Najfajniejsa dla mnie jest ta kwiatowa:)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. ja też z chęcią siezapiszę:)
    Najfajniejsa dla mnie jest ta kwiatowa:)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. przepraszam za tyle komentarzy, ale serwer mi się chyba zaciął i tyle mi wyświetliło ;(
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. piękne torby ale najbardziej podoba mi się ta nad Sekwaną:)

    OdpowiedzUsuń
  107. oczywiście staję się obserwatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zdecydowanie ta torba z motywami paryskimi podbiła moje serduch, jest piękna, a wakacji takich to tylko pozazdrościć można :)
    No i z chęcią zapiszę się na candy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  109. A i do obserwatorów się też zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękne torby. Kwiaty aż pachną latem, więc staję i czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  111. WOOOW !!! Torby są genialne....a te paryskie... marzenie ! :)
    Zapisuję się więc na candy, a info wg dat tu: http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  112. Z hortensją -moja miłość od pierwszego zobaczenia:)cierrrrrrpliwie czekam na losowanko:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Zaczęłam się też u Ciebie gościć;;;z wielką przyjemnośćią:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  114. http://iakoma.blogspot.com/
    Очень хочу!!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Very nice gift, I hope for the best.
    I like bag with cat.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. mi do gustu przypadła torba kwiatowa :) choć obydwie są śliczne i gdybym wybierała dla siebie to chyba musiałabym rzucić monetą :)

    OdpowiedzUsuń
  117. i obserwuję ale nie dla samego candy tylko dlatego, że robisz fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  118. So wonderful! i like Paris very much!! http://portyera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Wszystkie torby są cudne :).

    Na candy chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  120. Piękne te hortensje! :) zgłaszam się!

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  121. Obserwuję jako Katarzyna

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. I ja grzecznie w kolejce sie ustawiam :)
    w pasku bocznym informacja o candy http://pishitejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Dla mnie najlepszy zestaw Pari Pari.

    Zgłaszam się oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Śliczności! Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  125. jak dla mnie super pomysł to: TO MOJE!
    sliczna jest!chetnie wezme udział w zabawie.
    www.mamaijowefilcyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. fajniutkie te twoje torby, mi wpadły w oko te z motywami kwiatowymi, z chęcią zapisuję się na twoje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  127. jako obserwator również:)

    OdpowiedzUsuń
  128. Dziękuję wszystkim za udział w Candy i pozdrawiam serdecznie!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Cudowne torby. Hortensja przepiękna, ale ta z kotem wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...