środa, 22 czerwca 2011

Co do torebki?...

Dziękuję za liczne odwiedziny i zapraszam na Candy!
.....................................................................
Pozostając w temacie torebek, postanowiłam uporządkować swoje drobiazgi, które trzymam w torebce... a raczej w torebkach.... no właśnie, stale mam z tym problem, przerzucanie sporej ilości potrzebnych rzeczy z torebki do torebki, często u mnie kończy się tym, że coś z reguły zapomnę.
Zatem rozkładając zawartość torebki na czynniki pierwsze... jako pierwsza jest kosmetyczka, a w niej wiadomo wszystko jest potrzebne, jak się okazało kosmetyczki zawsze były za małe, bo przecież przydała by się jeszcze jedna pomadka i kilka innych drobiazgów... Więc kosmetyczka musi mieć swoje rozmiary, ale najlepiej z przegródkami...
... rozważając ten temat dalej, musi być saszetka, na dokumenty, które są najważniejsze, bo bez nich ani rusz i niestety "łapię" się na tym, że stale sprawdzam czy aby na pewno wszystkie są. Saszetka u mnie to na razie duża kosmetyczka... zatem już wiem, że w planie ("szycie musi być oprócz przyjemności bardzo praktyczne") trzeba będzie uszyć kosmetyczkę i saszetkę w komplecie...
Na razie powstały torby na lato, nowy krój i noszą się świetnie...


Wracając do tematu, co do torebki?... oczywiście damskiej... (tematy co do torebki męskiej? były niezły... mężczyźni przecież noszą zupełnie inne dodatki... no właśnie chyba zerknę co ma mój mąż w torbie...)
... kosmetyczka, saszetka już była, więc kolej na etui na okulary, na klucze i na chusteczki higieniczne.Skoro nie lubimy foliowych torebek na zakupy, to i pozbywajmy się foliowych opakowań na chusteczki...za to mogą być, uszyte z materiału .... do koloru do wyboru...



... etui po zszyciu wywijamy na prawą stronę, aby nie było widać zszycia ... ale może nie wywracać "do góry nogami" i zostawić z widocznym przeszyciem, dla mnie zdecydowanie lepiej, co Wy na to ?....


...  co do torebki? zapewne jeszcze sporo potrzebnych drobiazgów... ale zbyt obciążona torba, nawet najładniejsza, długo nas nie będzie cieszyć, rzucimy w kąt i poszukamy lżejszej... 
Jeśli macie ochotę, dzielcie się swoim doświadczeniem w tym temacie ...
Pozdrawiam już letnio i zapraszam do komentowania!

8 komentarzy:

  1. Jaka by ta torba ne była - dla kobiety zawsze będzie za mala! ;D
    A z tym wywracaniem to miałam podobny dylemat - przy niektórych materiałach fajnie wyglądało bez wywijaska :) To dżinsowe z frędzelkami jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bardzo fajnie wyglądają bez wywracania :)
    Torby świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czy siak, wyglądają świetnie i z chęcią widziałabym takie w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cuda stworzyłaś :)
    samej by mi się takie drobiazgi przydały :) tylko bez wywijania proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne torby,napatrzyłam się na te dodatki i chyba ściągnę pomysł[jeżeli pozwolisz],ja kocham wszystko segregować,jestem maniaczką pudełek,teczek i pojemniczków,więc ten pomysł z uszyciem takiego kompletu,to miód na moje serce

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super to opisałąś, super wyglądają te wszystkie dodatki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki! Miło mi, że się podobają, faktycznie mam czasem problem, które ładniejsze z wywijaniem czy bez. Pozdrawiam wszystkich serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. co do torebek, to rzeczywiście nie ma co przesadzać z rozmiarem...ale najlepiej mieć kilka do wyboru i koloru...hehe
    a pokrowce na chusteczki fajne prezentują się w obu wersjach - i tez do wyboru i koloru:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...