czwartek, 14 kwietnia 2011

Torebkowe szaleństwa - część 2


Już na dobre pochowałam zimowe płaszczyki... chociaż kurtka zimowa
wciąż wisi, bo niestety wieje, leje i jeszcze jest zimno...
skoro wiosenny płaszczyk to i czas na zmianę torby...
powstały już jakiś czas temu, ale tak to już ze mną jest...
zawsze kilka projektów robię równocześnie...
tak powstawały torby ...od pomysłu do realizacji bardzo się zmieniło i to chyba dobrze...bo przecież lubię jak początek różni się od końca...
... zatem pomysł zaczął się od pistacji, a raczej od pistacjowego materiału,
który od razu mi się spodobał i zagościł u mnie w domu na dobre...
pięknie się komponuje nie tylko z bielą ale z różnymi odcieniami brązu, beżu...
i jak się okazało jest to w tym sezonie modny kolorek...



czas zatem na torby, biała pikowana, na zamek, w środku oczywiście soczysty pistacjowy kolorek... mieszczą się w niej spore ilości książek i teczek A4...



torbę nr 2  ozdobiłam beżowymi kółeczkami, na zameczek i oczywiście pistacje w środku...pomysłów na "pierwszą stronę" miałam tysiąc...łącznie z toną pistacjowych kwiatków, które zadomowiły się poniżej... ale ostatecznie beżowe kółeczka wygrały
w rankingu dobrych pomysłów... a moimi doradcami są oczywiśćie trzej mężczyźni w domu...



na koniec mała zgrabna torebusia, na długim pasku... tym razem pobawiłam się nitami...
i jak się okazało nitów w sklepach dostatek, ale jest problem z ich montowaniem...
każdy nit ma swoją ulubioną "nitownicę"... w każdym razie udało się zanitować i
małe conieco można schować w pistacjowej torebce...



Mam nadzieję, że torby przypadną Wam do gustu... która Wam się najbardziej podoba?
Komentujcie Kochani ... pozdrawiam serdecznie...


...

12 komentarzy:

  1. Torebkoholiczka się kłania! Dla mnie najlepsza druga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ostatnia jest bardzo pomysłowo ozdobiona ,jednak to ta z kółeczkami skradła moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podobają obie, ale ta mała torebka urzekła mnie swoim kształtem i zestawieniem kolorystycznym :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kółeczka spodobały mi się bardzo, chociaż ta biała też jest śliczna. Z kwiatkami , pięknie uszyta ale nie w moim guście;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś! Każda ma swój urok i nie potrafię wybrać najfajniejszej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie Twoje torebki są cudne :)
    gdybym ja tak potrafiła, ale nie można być dobrym we wszystkim...
    motyle są przymocowane na paskach folii do rzutnika...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm... ciężki wybór, co wszystkie trzy są piękne :) Ja jednak jestem miłośnikiem klasyki, więc wybrałabym pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze, cieszę się, że każda torebka została doceniona... Anabel dzięki za informację - Twoje motylki przepiękne.... Serdecznie pozdrawiam Was Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. My stawiamy na tę z kółeczkami i kwiatkami! Fantastycznie łączą się te kolory, świetny pomysł. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajniutkie torby,w oko wpadła mi biała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torby super! Najbardziej podoba mi się ta z kropami:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...