czwartek, 7 kwietnia 2011

Baranek wielkanocny...

Przygotowania przedświąteczne czas zacząć... 
Duchowe są najważniejsze ale i o drobnych elementach też już muszę  pomyśleć...
pisanki inne niż dotychczas... wyklejane decoupage... filcowane na mokro...
nigdy tego u mnie nie było ... a w koszyczku konkurencja dla baranka cukrowego
baranek zrobiony na szydełku według przepisu wiki45a... ja oczywiście musiałam
zrobić swoje modyfikacje i mój baranek siedzi na razie wśród kwiatków,
które zrobić możecie według przepisu, który już jakiś czas temu pokazywałam
znajdziecie go TUTAJ...



...

 


Liturgicznym symbolem Wielkanocy jest baranek z czerwoną chorągwią, symbol męki, śmierci i zmartwychwstania Chrystusa oraz Eucharystii. Mój baranek wielkanocny w przygotowaniu, tylko brakuje mu najważniejszego elementu... ale mam jeszcze czas...
za to serwetka ozdobna na stół już jest...






szydełkowanie wciągą na maxa... dorobiłam jeszcze kilka kwiatuszków do ozdobienia
na razie małej saszetki na klucze... a w koszyczku powstają białe na zamówienie, ma
być ich 30... kiedy ja to zrobię?... kwiatki świetnie szydełkuje się wieczorkiem ale
niestety jest to czasochłonne zajęcie... co powstanie? ... niedługo pokażę...


Dziękuję za komentarze,
pozdrawiam Was serdecznie
 i życzę miłych przygotowań do świąt...



...

9 komentarzy:

  1. Fajniutki ten baranek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziak w tym koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny baranek ,a w tym malutkim koszyczku wygląda słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny maluteńki baranek i jakie ma kolorowe otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są Twoje baranki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Baranki wyszły Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam Kochani za przemiłe komentarze!!!
    W szczególności dziekuję Wiki za udostępnienie wzoru. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...