czwartek, 24 marca 2011

Wiosna ... wiosna !!!


Cieplutko... już kolorowo...  wiosennie!
Tyle pomysłów mam w głowie, nie zawsze jest czas
aby to wszystko nawet spamiętać... więc zapisuję
w grubym zeszycie, na karteluchach... a będąc na spacerze
z dziećmi patykiem na piachu aby się utrwaliło w głowie...
...ostatnio złapałam się na tym, że jadąc autkiem zobaczyłam na skwerze cudnego ptaka...światło czerwone,
a ja za aparat, może zdążę "cyknąć' zdjęcie? ... no tak ! to już pierwsze powiewy wiosny "uderzyły do głowy"...






zatem bardzo wiosennie na nowe wyzwanie Szuflady #20 "Zaklinamy wiosnę - zwiastuny wiosny" - wiosenna kosmetyczka...



... pachnie i wszystko nabiera kolorków... porządki na balkonie... chociaż jak przygrzewa słonko to raczej usiąść i opalać się chce... no i przydałyby się nowe poduchy na balkonik...a może z uroczymi krówkami?...jak się Wam podobają łaciate?...



 Dziękuję za odwiedziny... za miłe słowa... zapraszam...i ...pozdrawiam!








10 komentarzy:

  1. Cudne jest wszystko co pokazałaś. Bardzo podoba mi się dobór kolorów i wzoru na poduszkach, a kosmetyczka pewnie będzie powodem westchnień nie tylko moich;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta wiosenna kosmetyczka, a poduchy bardzo słoneczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jakie cudne te poduchy. Ja po prostu uwielbiam otaczać się poduchami, czy więcej, tym lepiej. Tylko tż marudzi, że wszędzie pod nogami leżą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kosmetyczka, kolory iście wisenne:) Poduchy też fantastyczne, te krówki są bombowe! Pozdrawiamy zatem wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. poduchy aż się proszą aby je przytulać, bajkowe i radosne, a kosmetyczka idealna na wiosenne cienie... a jeśli chodzi jazdę z aparatem, to ja dlatego nie wsiadam za kółkiem ;)... pozdrawiam serdecznie i wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ! Kosmetyczka bardzo wiosenna i energetyczna,a krówki na poduszkach bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam Kaprys

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Dziewczyny za miłe komentarze! Cieszę się, że się Wam podoba ! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyczka prawdziwie wiosenna:) A rozmuczane poduchy baaaardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyczna świetna, a na takich poduchach to by się dopiero wspaniale siedziało :) Chociaż właściwie to szkoda na nich siedzieć, lepiej na nie patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...