niedziela, 6 marca 2011

Ślubne zestawy...i dobra forma...

Dzięki za komentarze z poprzedniego posta!
Jak się okazało biała torebusia okazała się
bardziej komunijna niż ślubna...
ale dzięki Waszym podpowiedziom...
  w efekcie stała się
torebką na kwiatki do sypania przez dziewczynki
po wyjściu państwa młodych z kościoła...
...

Pozostając w temacie ŚLUBY
powstały konkretne prace na
ślub Kamili i Dariusza


...

dodatków ślubnych nie może zabraknąć
zatem poduszeczka na obrączki i woreczek w zestawie
na ryż, monety itp....



mam nadzieję, że się spodoba .... bo mi bardzo!
... przy okazji takich tematów... wracają wspomnienia
z mojego ślubu... cudnie było, ale najbardziej żałuję,
że za mało sukieniek poprzymierzałam, teraz nie bardzo pasuje ...
 a niektóre są boskie i z chęcią bym tylko przymierzyła 
...

zdjęcie pochodzi z witryny zwt

pomarzyłam, więc teraz czas na ziemię i do pracy
a pomoże mi w tym moje nowe cacuszko


stepper skrętny z linkami...
najprostsza forma ćwiczeń wygląd na tym steperze
jak wchodzenie po schodach;
steper mierzy czas, spalone kalorie i ilość kroków
...

chętnych odsyłam  tu  na ciekawą prezentację

....



...swoją drogą , tempo mają zawrotne ...

zatem idę ćwiczyć, bo na razie linki trzymam
a nie podnoszę ...

...........................
Dziękuję Wszystkim za odwiedzanie mojej stronki
i w szczególności za pozostawione komentarze!!!!
pozdrawiam serdecznie!!!!

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten komplecik ,jest delikatny jak mgiełka .Cudo :)
    Stepper też fajny ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, zgadzamy się z Elą, piękny i bardzo subtelny! Wytrwałości w ćwiczeniach! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm oj taki steper by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw poduchowo woreczkowy uroczy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie wczoraj dotarła do mnie torba :D jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się Ines! Niech się nosi dobrze!
    Dziękuję dziewczyny za miłe słowa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...