sobota, 19 marca 2011

Pomoc dla Japonii


Jestem ogromnie poruszona
tragedią jaką zostali dotknięci Japończycy
...trudno jest sobie wyobrazić ogrom
zniszczeń i cierpienia jakiego doznali wszyscy
poszkodowani ...

W różny sposób można pomagać innym,
nie bądźmy obojętni...

...
osobom zainteresowanym podaję adresy
stron internetowych, które gromadzą
 fundusze na pomoc humanitarną katastrofy;







...


...dlaczego wyjatkowa?...

zaprojektowana i uszyta
w jednym egzemplarzu

...



...


Oczywiście i ja włączam się do akcji humanitarnej,
 ściskam Was mocno

 i pozdrawiam!!!

...




9 komentarzy:

  1. świetnie że wpadłaś na pomoc takiej akcji
    nie wiadomo kiedy my nie będziemy potrzebowali pomocy tak wiec jak najbardziej zglaszam się a sms także zaraz wyśle ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Katrin za dobre serce!...a pomysł nie jest mój...na blogach widać jak ludzie się jednoczą i solidaryzują z Japonią m.in. przekazując informacje innym jak można pomóc, zachęcając poprzez candy, loterie itp. Każdy pomysł jest dobry jeśli prowadzi do rozmnażania tego dobra. Mam nadzieję, że i inni przyłączą się do tej akcji i potraktują to candy właśnie tak - pomoc dla Japonii! gorąco pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że rozpowrzechniasz w jaki sposób można pomóc. Ne chodzi tu nawet o wygraną w Twoim Candy, ale o chęć pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej jest taki cel, dzięki Iwonka za wsparcie i zrozumienie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta saszetka i bardzo fajny pomysł !
    Dołączam się również do akcji i do udziału w candy, tym bardziej, że ogromnie mi bliski duchowo ten naród.Umieszczę oczywiście info u siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Megunia! Wiedziałam, że można na Ciebie liczyć! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł!Ja też dołączam się do akcji.To tak dużo nie kosztuje,a pamiętajmy że dobro powraca.Pozdrawiam. dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie wiesz co będzie jutro!!!
    Popieram takie akcje!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam Kochani!!! za przyłączenie się do tej malutkiej akcji... za piękne słowa i zrozumienie... Dzięki, że można na Was liczyć!!!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...