niedziela, 16 stycznia 2011

Torebka na lilaróż i owocowe notesy...

U mnie zrobiło się całkiem wiosennie,
za oknem też cieplutko...
Wybrałam się na zakupki, aby wybrać
coś ładnego ... bo przecież czas
"wyprzedaży" ( pogoda i sklepy idą w parze);
no i proszę na co poszła kasa...

...

osobiście nie noszę chyba nic w zestawie
róż- lilaróż itd., uwielbiam za to niebieski...
cóż... powstała torebka...

z drobnymi perełkami, zapinana
na magnetyczny zatrzask, na zewnątrz
z czterema otwartymi kieszeniami
i piątą w środku, po bokach
ozdobne szlufki na doczepkę,
na ramię i do łapki
( 40x30)
dla każdej kobietki...
w zamyśle miała
być dla dziewczynki z aplikacją - hello kitty ...
w rezultacie zobaczcie sami...


tam mi się spodobało to szycie, że powstaje
cała seria torebek ...

...
teraz czas na owocowe notesy,
które obiecałam zrobić i pokazać
oto efekty
... na zielono...


... na pomarańczowo...

...i na fioletowo...


czekam na komentarze,
który się wam najbardziej podoba? ...
pozdrawiam!!!

8 komentarzy:

  1. Torba SUPER!! Notes z jarzebina mi sie najbardziej podoba ;) Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja poproszę o ten z góry /też w jarzębinki/, taki smakowity

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torebka !
    Notesy super ,najbardziej podoba mi się pomarańczowy :)
    No i zakupy udane;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest super, a z notesików podoba mi się ten fioletowy. Zresztą uwielbiam ten kolorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. torba jest rewelacyjna!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. Notesy są świetne :) Mi osobiście najbardziej podoba się jarzębinowy zielony :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog !!! I bardzo mi bliski. Bo u mnie też torebeczki i trochę Japonii, którą pewno też lubisz z tego co widzę. Już dodałam Cię do obserwowanych i zapraszam do swoich dwóch blogów
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze, cieszę się że podobają się wam moje prace...
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...