niedziela, 2 stycznia 2011

Emboossing na ciepło - kurs obrazkowy

Zaczyna się czas karnawału, więc postanowiłam
zacząć zabawę od czegoś błyszczącego...
Na początek malutki kurs z wykorzystaniem
techniki - embossing na ciepło-

Potrzebne materiały:
* stemple - moim zdaniem najlepiej sprawdzają się gumowe;
* tusz do embossingu, który jest tłusty i przezroczysty;
* nagrzewnica
* proszek do embossingu
Dodatkowo można wykorzystać do wykonania
własnoręcznych napisów lub rysunków 
 * bezbarwny pisak do embossingu



Odbijamy na wybranej powierzchni stempel
tuszem do embossingu



posypujemy proszkiem do embossingu
na odbity motyw, a nadmiar proszku
wsypujemy do pojemnika
(proszek jest bardzo wydajny)


nadmiar proszku (w "niechcianych" miejscach gdzie się przykleił)
usuwam miękkim pędzelkiem



nagrzaną nagrzewnicę
kierujemy na motyw  i czekamy aż
proszek się rozpuści



 technikę możemy zastosować
również na kalce technicznej
(motyw jest nieco "grubszy"
ale i tak efekty są zaskakujące)




pisak do embossingu
wykorzystujemy do wykonania
ręcznych napisów lub rysunków
( wymaga to nieco wprawy )
cały proces powstawania jest identyczny

...
przygotowane motywy wykorzystałam
do wykonania ozdobnego
opakowania na CD


 
mam nadzieję, że kurs obrazkowy
będzieWam przydatny...
...jeśli zachęciłam kogoś
do tej ciekawej techniki i powstaną Wasze prace,
proszę o zamieszczenie linka w komentarzu...
pozdrawiam serdecznie...

6 komentarzy:

  1. Jesteśmy tu pierwszy raz i bardzo nam się podoba! Przecudny blog - bardzo inspirujący i ciekawy! Na pewno będziemy tu często zaglądać! Skorzystamy też tej techniki, świetny pomysł. Szczęśliwego Noweo Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze bardzo mi się podobały efekty zabaw z embossingiem, ale nie miałam pojęcia, jak to się robi. Nie wygląda aż tak skomplikowanie, jak mi się wydawało, więc może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny kursik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze się zastanawiałam o co w tym embossingu chodzi, bardzo przejrzysty kurs, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kursik:) Napewno spróbuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...