piątek, 7 stycznia 2011

Afrykańskie klimaty w środku zimy...

Już tęsknie za ciepłem, zielenią, wiosennym śpiewem
ptaków, oj rozmarzyłam się... chyba po prostu
odzwyczaiłam się od czasów, kiedy zima to była
zima - długa, mroźna a czasem i groźna...
Zatem wyszukałam afrykańskie ciepłe klimaty
i powstały bardzo praktyczne woreczki na
... kosmetyki, małe ręczniki, mydełka, klucze,
drobiazgi i co tylko chcecie...
... jednak najbardziej sprawdzają się w łazience...


...


od razu jest cieplej...pozdrawiam...


7 komentarzy:

  1. Afrykańskie akcenty rozgrzeją w te zimowe wieczory, a woreczki zawsze przydają się w domu! Te są bardzo ładne! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Bardzo fajnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście robi się cieplej jak się na nie patrzy,są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa...
    to umacnia mnie i napędza do dalszej pracy...
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Śliczne i praktyczne, b. mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszło :) Pięknie to wygląda.
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...