niedziela, 12 grudnia 2010

Powitanie.

Dziękuję wszystkim kochani za udział w zabawie
i ciekawe komentarze...
jak się okazuje zagadka okazała się zbyt trudna,
zatem następnym razem podawać będę więcej
informacji naprowadzających do rozwiązania...
... zebrałam od Was wiele cennych informacji
... pieczone mogą być
kasztany, których nigdy nie jadłam i chyba czas
spróbować, ale pomysł na mandarynki jest bardzo
intrygujący - chętnie dowiedziałabym się jak to przygotować...
przyznacie, że wszystko co pieczone
 (chociaż w zagadce nie było mowy o pieczeniu)
daje nam wyjątkowe wrażenia zapachowe i ... smakowe

oto co było w folii aluminiowej...
( z góry przepraszam za jakość zdjęcia)

Buraki zawierają potas, wapń, żelazo, magnez, mangan,
kobalt, wit.A, C, B1, kwas foliowy.
Unieszkodliwiają chorobotwórcze bakterie
 i blokują ich zdolność przylegania do tkanek, obniżają ciśnienie ...
i najlepsze są pieczone ...

zawijamy w folię aluminiową ( nieobrane) wkładamy na
1 godz. do pieca na 170 stopni
następnie obieramy, miksujemy lub ścieramy,
dodajemy cukier i sok z cytryny...
takie buraki są rewelacyjne - p o l e c a m !!!
( nic nie wycieka i jemy to najcenniejsze jest w burakach).

zestaw Cafe-cafe

....
...


i kolaż zdjęciowy, który bardzo lubię zestawiać...


cieplarniany notes



... skoro zadałam pytanie to i ja na nie Wam odpowiem:
...zazwycza piję kawę z cykorią, prosto sypaną i już,
od święta i okazji lubię wypić kawę po bosmańsku

KAWA PO BOSMAŃSKU
ucieramy jedno żółtko z 2 łyżeczkami cukru
dodajemy do zapażonej kawy
( np. 1/2 szklanki naparu kawowego z
 2 czubatych łyżeczek zmielonej kawy)
dodajemy kieliszek (ok. 25g) koniaku
smacznego!...
uwaga!- podnosi ciśnienie
 i mamy niezły "zastrzyk" energii

Zapraszam wszystkich serdecznie do komentowania
P o z d r a w i a m...

117 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza??
    Zapisuję się oczywiście, a info już jest na bocznym pasku bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda ! pewnie ,że się zapisuję :0
    A kawkę lubię zwykłą sypana ,albo z bitą śmietaną ,czyli chyba po wiedeńsku ;) i latte macchiato też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się do zabawy :)
    Kawę pijam sporadycznie - jakoś rzadko czuję potrzebę. Uwielbiam za to zapach kawy, np. kiedy przechodzę koło sklepu z różnymi rodzajami kaw... A jeśli już piję kawę, to jest ona rozpuszczalna i z jednej łyżeczki, dobrze posłodzona (2 łyżeczki) i z dużą ilością mleka. Jeśli tylko mam coś takiego akurat w domu, lubię do kawy dodać bitą śmietanę, trochę lodów i startą czekoladę. Przydaje się wtedy ogromny kubek, żeby nie uronić ani kropelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. same cuda,staję w kolejce.Jeżeli chodzi o kawę,to pijam jej sporo,dlatego najbardziej lubię z ekspresu,mam wtedy do dyspozycji pełen pełen dzbanek i korzystam z niego do woli,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak nie piję kawy wcale to mogę?
    Bo ja piję wyłącznie zielone herbaty.
    Jeśli mogę to staję w kolejce bo zachwycił mnie ten zestaw!
    Uściski serdeczne przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też w ogonku :) A kawy teraz nie piję bo źle czuję się po kawie i bardzo nad tym boleję :(
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo chciałabym mieć taki niezbędnik :)

    kawę lubię zawsze słodką, z nutka czekolady, amaretto lub rumu
    i zawsze z mlekiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również staję w kolejce. :-) A kawy raczej nie piję. Kiedyś piłam codziennie, ale to na uczelni było :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zapisuję ! A kawę bardzo lubię - zbożową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenty:) Też się zapisuję:)
    A kawę piję z mlekiem. I bardzo lubię:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka i notes! takie..kawowe:-)
    Ja kawę uwieeelbiam i potraię pić hektolitrami (ku przerażeniu mojego Połówka, który jest antykawowy, co ma też swoje dobre strony- mam kawe tylko dla siebie...;). Kawę piję właśnie w tej chwili pisząc ten komentarz- rozpuszczalną, meksykańską ze sklepu "fair trade" (staram się bojkotować wielkie koncerny typu Nest*e). Z odorbiną miodu (lub cukru) i oczywiście z mleczkiem:) Sypna też jak najbradziej - z kafetierki:) ach...kawa...
    serdecznie pozdrawiam zza gór i lasów!
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    wonka_83@tlen.pl
    A kawę piję sypaną, czarną i z dodatkiem cynamonu.Uwielbiam zapach cynamonu.
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracam by powiedzieć, że zalinkowałam.
    Dzięki za miłe słowa u mnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie proszę o wylosowanie MNIE, bo zestaw jest po prostu prześliczny i w moich kuchennych motywach!!! A ponieważ kawa z rana jest mi nieodzowna do rozpoczęcia jakiegokolwiek funkcjonowania, to tym bardziej ;))) Ja jestem zwolenniczką rozpuszczalnej z cukrem i śmietanką (wiem, wiem, kalorie, ale dawno przestałam je już liczyc!. W plujce nie lubię...plucia ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień Dobry

    Wpisuje się Ada,która bez bloga tutaj wpada.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się dopisuję. Jeśli chodzi o kawę to nie zaczynam bez niej dnia. Rano piję kawę z ekspresu ciśnieniowego, często ze spienionym mleczkiem i posypaną czekoladą. W pracy jest to kawka rozpuszczalna. W weekendy tak zimne jak dzisiejszy dzień lubię dodać do kawy aromat w postaci łyżeczki alkoholu, zazwyczaj koniak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prace "pachnące" kawą, mniam. Ja pijam kawę rozpuszczalną z cynamonem, mlekiem i brązowym cukrem lub latte z puszystą pianką mleczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopisuję się:) Kiedyś piłam ok. 4 filiżanki dziennie kawy, jak spodziewałam się dziecka momentalnie zaczęło mnie od kawy odrzucać. Teraz to takie małe celebrowanie jej, piję czarną bez cukru rozpuszczalną. Jak z eksperesu to lubię caffe - latte.
    linkuję tu:
    http://maribeaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy jestem chętna na ich przygarnięcie :)
    Kawy nie pijam :)
    Zapraszam też na moje candy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kuszące nagrody wiec też się zapisuję.
    Ja piję kawę inkę z mlekiem, a od czasu do czasu lubię sobie wypić cappuccino:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak świetne , tylko gdzie ja bym to powiesiła , hmmm chyba w kuchni :)
    Ja kawę pije normalną , czarną kawuchę najczęściej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również zapisuję się na candy ;) A kawę piję prawie tylko i wyłącznie zbożową :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och cafe .... energi Tobie doda :)
    pozdr Kela

    ps zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też się dopiszę :) Kawę - tylko z ekspresu, zazwyczaj cappuccino, choć i bez mleka ujdzie

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) dla mnie istnieje jedynie Cappuccino :D

    OdpowiedzUsuń
  26. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się ustawiam!
    A ja lubię czarne Americano z brązowym cukrem :)
    http://zzielonejwyspy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja się ustawiam w kolejkę, candy cudne i w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bonjour !
    Si vous me permettez de participer, je serai heureuse. Je suis russe, j'habite à coté de Paris. C'est mon mari français d'origine italienne qui adore le Café ! et moi j'en bois de temps en temps :)
    Je vous souahite des excellentes fêtes !!!
    Cordialement,
    tanusha9@hotmail.fr

    OdpowiedzUsuń
  30. Я написала по -французски, а опубликовалась смесь двух языков. Странно :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam kawusię!!! Przepiękne,muszę spróbować!
    Filomena
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dołączam i ja!!! Kawę piję bardzo sporadycznie, ale jak już piję to tylko z dużą ilością mleka i pianką. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. ach ten aromat kawy :) śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli kawa-to rzadko.Ale musi zawierać szczyptę cynamonu. ot to taka moja sabość:) A na Twoje candy ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja nie piję żadnej kawy. Ale lubię jej zapach jak i motywy z nią tak jak np. Twoja nagroda :).

    I ja spróbuję szczęścia w losowaniu ;).

    OdpowiedzUsuń
  36. Kawa? często, taka sypana do filiżanki , pita do ostatniej kropelki, świetna jest zimna, niekoniecznie mrożona;-) Lubię late;-))) Nie mam sposobu na jakieś specjalne parzenie kawy;-)
    Prezent od Ciebie... marzenie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak kawa to tylko z expresu z odrobiną cukru i mlekiem. Czasem z kardamonem lub cynamonem.
    Ustawię się w kolejce i ja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze powiedziawszy to kawy nie pijam, chyba że mnie coś najdzie to mrożoną albo z cynamonem;) Mam nadzieje, że to nie przeszkadza, bo nagroda jest boska po prostu! Uwielbiam takie kolorki i motyw kawy.Urocze są te Twoje wyroby:)
    Mój e-mail: agul-agul@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. kawę uwielbiam, mrożoną, z ziołami, z mlekiem i bez, a zapach... i oczywiście odpowiedni kubeczek wtedy smakuje najlepiej. Prezenty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kawę?
    Latte i Espresso, ale to wszystko zależy od nastroju. Dobra jest zwykła ekspresowa z miodem (ale tylko odrobiną). Mrożona też pyszna.

    inny-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Najlepsza kawka:
    2 szklanki mleka
    2 łyżki stołowe kawy rozpuszczalnej
    2 łyżki stołowe cukru
    opcjonalnie:
    szczypta cynamonu
    bita śmietana
    ody waniliowe

    wlewamy mleko i czekamy aż zacznie się gotować. Wtedy wsypujemy kawę. Dokładnie mieszamy i wsypujemy cukier od razu wyłączając gaz.

    Kawka jest pyszna i robi się na niej taki kożuszek :) można go zdjąć jeśli ktoś nie lubi.
    Polecam także dodać cynamon lub gałkę lodów waniliowych. Można psiknąć bitej śmietany na wierzch :)

    I oczywiście zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O tej porze roku uwielbiam kawę o smaku piernikowym w pewnej sieciowej kawiarni ;). Kocham ten smak.

    OdpowiedzUsuń
  43. No całkiem tu ładnie:)
    Co do kawy... hmmmm... nie pijam, albo z rzadka do towarzystwa mężowi... Zdecydowanie jako pobudzacz wolę yerba mate... samo zdrowie a i większy power daje:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej mi odpowiada kawka świeżo mielona, zaparzana w ekspresie ciśnieniowym. Do tego pół łyżeczki cukru i kilka kropel mleka ;)
    Pycha!
    Staję też w kolejce po Twoje słodkości :)
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  45. Piekny zestaw kawowy:) Ja za to jestem milosniczka kawy ( piekne okreslenie na uzaleznienie:)) a najbardziej lubie kawe latte choc wlasciwie lubie roznorodnosc i uwielbiam poznawac nowe smaki i mozliwosci.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja jestem wielbicielką kawy sypanej - z mlekiem koniecznie :) idealne rozpoczęcie każdego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  47. piękny zestawik, jak go zobaczyłam, to od razu zamarzyłam, by taki mieć....
    ale z moim szczęściem :((((
    a kawę pijam rozpuszczalną z ubitą pianką mleczną posypaną kakao lub cynamonem, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubie kawę z expresu i cappuccino.
    Zapisuje się do kolejki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne słodkości! Zestaw rewelacyjny i strasznie mi się podoba, więc i ja staję w kolejce :)
    A od kawy zawsze zaczynam dzień - kawa z kawiarki z dużą ilością mleka i cukru :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cafe, ach, cafe! Najbardziej lubię kawę z mlekiem:) Obojętnie jaką, ale bez mleka nie wypiję:)
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Też chcę spróbować.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. ja uwielbiam latte domową - parze rozpuszczalną w małej ilości wrzątku, do wysokiej szklanki wlewam zimne mleko i zapieniam, po ściance delikatnie wlewam kawe - tworzą sie 3 warstwy - od dołu: mleko, kawa, pianka - można osłodzić, posypaćczekoladą cynamonem lub dodać syrop smakowy - pycha:) pozdrawiam - edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  53. ja kawy nie piję bo mi jej zapach nie podchodzi, ani smak. Za to herbaciara jestem wielka, uwielbiam zieloną z opuncją figową i herbatę "życia". Za to Twoje kawowe motywy bardzo mi się spodobały, więc się ustawiam ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam. Z checia wezme udzial w zabawie:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  55. Ах! Какой потрясающий набор! Для меня, как для маньяка кофе, это просто клад!

    http://koshkalu.blogspot.com/ - ссылка на боковой панели

    OdpowiedzUsuń
  56. Cuuudności! Z przjemnością spróbuje szczęścia... A kawka? Rozpuszczalna z mlekiem ;) Także bez szaleństw specjalnych. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwelbiam to zestawienie kolorytyczne! Sama kawy nie piję, bo ekspresu u mnie niet, a rozpuszczalna niedobra.. Ale uwielbiam jej zapach :)
    Link do Ciebie zaraz będzie na
    http://blog.kaniewska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  58. Powoli uczę się pić kawę i to od święta :)
    raczej białą, albo z dodatkami typu kardamon czy miód, z żółtkiem też piłam :)Niektórzy mogą powiedzieć, że to profanacja... :)
    Ja jestem herbaciana kobitka raczej, ale słodkości Twoje są piękne!
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapisuję się:)
    info u mnie www.candies-for-you.blogspot.com
    są tam też informacje o innych candy które zbieram:)
    Co do kawy - ostatnio piję Espresso Nescafe, ale w normalnej filiżance i z mlekiem - może profanacja, ale taka właśnie jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  60. O mamoooooooooo, jakież cudeńka! Kocham kawę i ten zestaw przypadł mi do serducha jak mało co :))) Kawę piję rano czekoladową z mlekiem, a po południu cynamonową, nie wiem dlaczego, ale od lat tak mam, od kiedy odkryłam jaki cudowny zapach mają obie te kawy, jak działają na zmysły, odpowiednio też do pory dnia :))) Aha, piję oczywiście sypaną tradycyjnie :) Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam! Ja co prawda nie pijam kawy, od czasu do czasu tylko cappuccino, ale zestawik bardzo mi się podoba i bardzo chętnie przyjmę go pod swój dach ;) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Cuda, cudeńka:)
    Ja lubię kawy smakowe - czekoladową, waniliową, rumową, lub zwykłą z przyprawą do kawy (kardamon i wiele innych - mieszanka). Wszystkie jednak sypane i mleczne, choć bez cukru:)

    Zapisuję się oczywiście na te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  63. To jeszzce raz ja:)) Zapisuję się na cudowna torebeczkę kawową............bardzo lubię kawę chociaż wszyscy prawdziwi kawosze sie ze mnie śmieją , że to co ja pije to nie kawa z mlekiem, tylko mleko z kawą, a to że rozpuszczalna to juz profanacja;))))))

    OdpowiedzUsuń
  64. Yes, I drink some cups of coffee... Capuccino is my favourite :)
    Yo're on a new post of my blog, and now I'm a follower!!
    Have a Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  65. A ja lubie czarna, pachnaca...szczegolnie od rana!!!
    Staje w kolejeczce po te piekne cukierasy!
    Najlepsze zyczenie na Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  66. No to i ja staję w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  67. Sliczny komplecik:))ustawiam sie w kolejce,
    a ja zazwyczaj pije cappuccino lub jak nie ma to rozpuszczalna z duza iloscia mleka:)))
    pozdrawiam Asia
    http://asia-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Szczęśliwego nowego roku!
    Zgłaszam się!
    Email: lailaszaranek@wp.pl
    Blog: niesamowity-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Radości w Nowym Roku
    spora kolejka po te słodkości ale widzę,że trochę miejsca się dla mnie znalazło.
    Zapraszam do nie
    http://elzunipracereczne.blogspot.com/2010/12/candy.html#comments
    Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  70. hello nice candy!
    I want to play with you...
    I've posted this on my sidebar
    I like a lot of Turkish coffee with sugar and milk.
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudowne nagrody :))
    zgłaszam się
    moj emial kasiula.wierzejska@gmail.com
    i zapraszam do mnie na bloga !:)

    a ja kawę kocham z mlekiem <3

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja się zapisuję :) Kawę piję najczęściej taką zwykłą, sypaną.
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. witaj ,moja kawa jest zwykła sypana,nic szczególnego.przyłączam się do zabawy .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Czarna, mocna, z ekspresu - taka, która doda mi sił na cały dzień. Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziękuję serdecznie Wszystkim za życzenia i pozdrowienia!!! Również życzę wszystkiego dobrego dla Was Kochani!!!na ten Nowy Rok 2011 !!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też stanę w kolejce :)
    http://maka-sol-woda.blogspot.com/
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  77. Ustawiam się :D Kawa zwykła,czarna z odrobiną mleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  78. też się zapisuję :)moja ulubiona kawka : 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej, troszkę cynamonu,dwie łyżeczki cukru i zabielona mlekiem, mmm pycha

    OdpowiedzUsuń
  79. powyższy mój komentarz o kawie z cynamonem to mój, pozdrawiam wiola
    ps przepraszam zapomnialam podac maila
    co_nowego_w_raju@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczny ten kawowy zestaw. Ja piję głównie parzoną ale absolutnie nie fusiastą. W użyciu jest uroczy czajniczek, który dostałam w prezencie z Włoch. No i najlepiej z mleczkiem, a jak jeszcze jest spienione...ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. ŚLICZNY ZESTAW :) ZAPISUJĘ SIĘ I RÓWNIEŻ ZAPRASZAM DO SIEBIE NA CANDY I NA WYMIANKĘ. A KAWĘ LUBIĘ ROZPUSZCZALNĄ Z MLECZKIEEEEEM PYCHOTA :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Super kawowe Candy zapisuję się i ja :)
    Ja lubię kawkę z expresu ze świeżo zmielonej kawy z małą ilością ciepłego, spienionego mleczka mniam... :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  83. chętnie dołączę!
    kocham kawę! nie mogłabym sobie odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Prześliczne cukiereczki! :-)
    Z wielką chęcią staję w kolejce :-)

    Kawkę pijam "kapaną" ;-) Czyli z ręcznego ekspresu ;-) Z mlekiem, bez cukru. Czasem z dodatkiem miodu i odrobiny przypraw korzennych.
    Pozdrawiam!
    http://smakizycia-wiosanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Na te cudeńka zapisuję się i ja :)
    Co do kawy to nie często ją piję , mogę wąchać kawę bo ma cudowny aromat ale nie ją pić po prostu nie lubię jej mocnego smaku. Może to i zabawne bo kiedyś czekałam tylko na moment kiedy zacznę pić kawę a teraz unikam picia kawy jak tylko mogę . Jeżeli już piję kawę to albo mrożoną albo zwykłą , zbożową kochaną kawę inkę :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Cudeńka kto by nie chciał ich mieć?!Ja też stoję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  87. O ja uwielbiam kawę, życ bez niej nie mogę ;)Cudenka są do zdobycia :) Więc ustawiam się w tej dłuuugiej kolejeczce :)
    Ja piję kawę głownie rozpuszczalną ale też ostatnio piję zwykła świeżo zmieloną (dzieciątko przyniosło mi młynek do kawy, śliczny młynek ręczny :) )
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  88. Wspaniałe słodycze - bez notesu niebawem zginę, a kawka zawsze biała - dopijam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Oczywiście się zapisuję komplecik jest słodki i piękny, a jeśli chodzi o kawę to rzadko ją piję ale jeśli już to krem brule dlamnie jest przesmaczna: pozdrawiam i zapraszam na mój blog http://magoniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Kawy ma na mnie dziwny wpływ, już nigdy więcej kawy nie wypiję. Za to kocham buraczka, więc przepis jak najbardziej mi sie przyda. Na candy oczywiście przy okazji też się zapiszę :)
    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  91. W takim razie zapisuję się i ja :). Jestem prawdziwym kawowym fanatykiem i można powiedzieć, że "dni mojego życia odmierzają łyżeczki do kawy". Najchętniej piję kawę z mleczkiem, likierem Baileys i bitą śmietanką lub mleczną pianką na wierzchu. Dobrym pomysłem jest też według mnie espresso doppio- mała i bardzo mocna filiżanka czarnej kawy, która uderza do głowy i mi osobiście daje dziwne wrażenie "dryfowania ponad czasem". Urzekło mnie kiedy kelnerka odbierająca zamówienie na tę właśnie kawę, spytała czy mam zdrowe serce. :)

    Z pozdrowieniami

    Agnieszka ( arimor@o2.pl )

    OdpowiedzUsuń
  92. OMG! Dawno nie widziałam candy z aż tyloma chętnymi. Gratulacje! Staję więc i ja zapodając przepis na kawę "Kukułka": mocna, gorąca kawa, najlepiej espresso (w ostateczności może być z rozpuszczałki, ale dobrej gatunkowo), mleczko, najlepiej mleko skondensowane, albo śmietanka + esencja kukułkowatości, czyli kieliczeczek dobrego winiaku/koniaku (idealna Metaxa ale Słoneczny Brzeg też ujdzie). Pić gorącą. Cudnie grzeje, smakuje i pachnie bosko. Po kilku ostrożnie z prowadzeniem samochodu ;)

    Pozdrawiam,
    http://mialkotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale przepiekne rzeczy robisz. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Oczywiście nie mogę sobie odmówić, żeby nie stanąc w kolejce.

    Co do kawy - to ogólnie w swoim życiu niewiele ponad 100 kaw wypiłam, gdyż nie przepadam szczególnie za tym trunkiem. Ale jesli juz piję kawę - to jest to latte machiatto czy jak to się tam pisze :)

    Pozdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Na codzień kawy nie lubię, pijam ją duszkiem byle szybciej:), z rana na rozruch. Jaką? taką z kofeiną, jakby moja mama powiedziała: wsio rawno:) A tak od święta to latte lub makiato (czy jak się to pisze).
    Piękności te słodkości, z chęcią przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  95. przecudne! zapisuję się.
    cherrryszkowy-domek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudne candy oczywiście się zapisuję. Co do kawy to pijam zazwyczaj zwykłą z mlekiem lub latte.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  97. aż zapachniało :) Kawa najlepiej świeżo mielona z mleczkiem. Pozdrawiam i zapraszam na www.masosolnie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. ja najbardziej lubię "3 w 1", mimo iz niektórzy nie uważają tego za kawę:P

    śliczny zestaw :) ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja się zapiszę, taki wspaniały komplecik do wygrania. Kawę lubię sypaną z cukrem i mlekiem i z dodatkiem kardamonu. Pycha
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Mnóstwo chętnych. Nic dziwnego, bo komplet śliczny!:) Dopiero zaczynam blogowanie, więc chęnie dowiem się, jak mogę wkleić taki link do candy???
    Kawę, z mlekiem (1/3) i prosto z ekspresu, pijam rzadko, ostatnio nie mogę, że względu na brzuchol;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Zdążyłam:) Uwielbiam kawę-jej zapach i smak. Zwykle pijam rozpuszczalną, prawie pół na pół z mlekiem i z odrobiną cukru.

    OdpowiedzUsuń
  102. Link jest już na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Uwielbiam kawę. Ostatnio zasmakowała mi Arabika Brasilia Santos, najlepsza jest świeżo palona, zmielona młynkiem tuż przed przepuszczeniem jej przez ekspres, do tego spienione na gęstą piankę mleko i odrobina czasu tylko dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ach jeszcze zdążę jeszcze zdążę, jakie cudne motywy kawowe, snic mi się będą po nocy i jak nie wygram to będę molestować o przepis jak się wszywa kawę w torebkę ;-) Żartuję oczywiście ale bardzo chętnie próbuję swoich sił w twoich rozdawajkach.
    A jaką kawę pijam? odpowiedź - każdą: uwielbam zapach dobrze palonej, zmielonej kawy, uwielbiam dotyk ziaren kawowych, mam w domu dwie skrzyneczki z motywem kawowym, obrusik i ściereczkę. Uwielbiam czekoladę kawową, czekoladki merci te kawowo-białe, kocham mrożoną kawę i lody kawowe no i tiramisu a pierwszy łyk kawy zrobiłam mając ponoć 7 lat i później rodzice musieli mnie pilnować z podpijaniem bo dziecko plus kofeina to wychodzi wiewiórka z "Prawdziwej historiii o Czerwonym Kapturku". Uwielbiam dobre gatunkowo kawy: oczywiście Blue mountain Jamaica ale też np smakowe ze sklepów Herbaty i kawy świata czy temu podobnych. Lubię kawiarnie Pożegnanie z Afryką a najbardziej na swiecie polecam Kofeinę w Opolu - kawiarnię o duszy artysty.
    Jak zwykle się rozpisałam ale to ty mnie zainspirowałas tą kawą. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  105. Przepiękne kawowe gadżety!!!

    Uwielbiam zapach kawy, świeczki, aromat świeżo parzonej, ale bardzo rzadko ją pijam... Wolę wąchać :) a jeśli już to taką aromatyzowaną, np. kokosową!

    ragusiab@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Jestem chętna jak najbardziej na Twoje kawowe cukierasy. Info już umieściłam w prawym pasku bocznym mojego bloga
    http://novinkowo.blogspot.com/

    A jaką kawę piję? Z przyczyn zdrowotnych rozpuszczalną, delikatną a dużą ilością ciepłego spienionego mleka.

    OdpowiedzUsuń
  107. i ja się dopisuję do zabawy...
    jeśli chodzi o kawę to piję "po turecku", zwykłą, czarną, mieloną zalaną wrzątkiem. Chociaż ostatnio nauczyłam się dolewać mleka lub śmietanki, także raz czarna, raz biała, nigdy słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zapisuję się :)
    Kawkę rzadko pijam, a jeśli już nadarzy się taka okazja piję zwyczajną kawę z mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  109. O kurcze.. obrazek już umieściłam, a nie zapisałam się?

    No to się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  110. Kawa każda byleby dobra, może być na zimno, z dodatkami czy z mlekiem :)
    Zapisuje się na słodkości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja tez sie ustawie:)
    Pije kawe rozpuszczalna z 1 lyzeczki z odrobina miodu i mleka:)

    OdpowiedzUsuń
  112. no to ja też się ustawiam,bo piękne rzeczy dajesz:)

    OdpowiedzUsuń
  113. Również się zgłaszam, jeśli jeszcze można.
    Od kawy wolę herbatę z cynamonem. :)
    yume_chan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam.
    Piękne rzeczy można wygrać.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    ps pijam kawę gorzką z mlekiem, zawsze bez fusów, czyli z ekspresu bądź z kawiarki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...