środa, 29 grudnia 2010

Czas na kalendarz...

Kalendarz towarzyszy nam przez cały rok, 
ciągle do niego zaglądamy,
albo coś zapisujemy, albo coś sprawdzamy:
Chcę Wam pokazać moje ulubione kalendarze... 

...
Kalendarz, który odchodzi za 3 dni do przeszłości...
czyli kalendarz 2010, który sprezentowałam
na urodziny z początkiem  roku
( ojoj... jak ten czas szybko ucieka...)

...


Kalendarz- pamiątkowy na 2011,
 na poszczególne miesiące z miejscem na zdjęcie,
wpis lub cokolwiek ważnego co warto będzie upamiętnić
 z wydarzeń w nadchodzącym roku...
inspirację zaczerpnęłam po objerzeniu wspaniałego
grudniowego albumu Elizabeth;
oto moja "świeża bułeczka"...

Kalendarz na 2011


...   
wykorzystałam moje ulubione serwetki, które posłużyły
za bazę na pierwszą stronę danego miesiąca


miesiące pisane czarnym tuszem - uncjałą;
spora ilość przepięknych papierów z różnych
kolekcji, zakupionych większości w ilowescrap,
i najróżniejsze dodatki...


...i oczywiście dużo przeszyć na maszynie...


... w niektórych kartach są ukryte miejsca
(wewnątrz kart), na schowanie zdjęć, karteczek itp.


...przygotowanie kalendarza, sprawiło mi dużą radość,
zwłaszcza że przeznaczony jest  dla mnie i moich
najbliższych ( ostatnio prawie wszystkie moje
cudeńka wyjechały w świat... ) i towarzyszyć mi będzie
w nadchodzącym Nowym Roku, zmieniając się i poszerzając
swoją pamiątkową zawartość...

...
Na koniec jeszcze dwie propozycje,
kalendarz ręcznie pisany- jeśli ma się dużo czasu...
i szybka wersja kartki z kalendarza - bardzo praktyczna
( potrzebujemy jedynie metalowy element do zapięcia,
który można wypiąć ze starego segregatora i przygotować
kartki na poszczególne miesiące, zawiesić i zapisywać...)

pozdrawiam serdecznie jeszcze w starym roku!!!
...



4 komentarze:

  1. Te elfiki są cudne! Skąd je bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Elfiki kupiła jakiś rok temu w http://www.kreateria.pl ale dosyć szybko zostały wykupione bo ja sama chciałam dokupić i do tej pory nie udało mi się, za to widziałam materiał z niektórymi elfami z tej seri w sklepie z materiałami - jednoiglec - pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kalendarze stworzyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są Twoje kalendarze i bardzo pomysłowe:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...