sobota, 13 listopada 2010

START

Minęło już ponad dwa lata, od czasu kiedy rozpoczęłam moją przygodę z papierem i tkaniną. Pierwsze inspiracje pojawiły się, kiedy przypadkowo zajrzałam na stronę cafeart, którą serdecznie polecam. Zainteresowałam się nowymi technikami, bo od dziecka coś szyłam (moja mama całymi dniami szyła na maszynie), dziergałam, haftowałam itp. Na początek zaintrygował mnie scrapbooking, więc spróbowałam sił, później była kaligrafia i tak poleciało. Wciągnęło mnie "hand made" na dobre. Teraz to jest moja pasja a czasem to już chyba uzależnienie (oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu). Nawet moje dzieci wiedzą, że jeśli myślę o "cukierasach" to wcale nie są to słodkości, za którymi przepadają- tylko - guziczki, wstążeczki, papierki i szmatki...prawdziwy raj! ( zdaje się, że to norma u scraperek).
Ciesze się, że w końcu udało mi się otworzyć drzwi do mojego "papierowo-tkaninowego królestwa".
Dziękuję w tym miejscu mojemu ..., bo bez jego pomocy długo była bym jeszcze w ukryciu.
Zatem to mój pierwszy post. ZAPRASZAM!

1 komentarz:

  1. miłego tworzenia :)

    mój blog jest o tydzień starszy, ale
    niestety ja tak wszechstronnie nie jestem utalentowana jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...