piątek, 26 listopada 2010

Kolory na święta...

                                   
                                                     ...zamarzyły mi się podusie na święta,
                                         zestaw biel i czerwień najbardziej będzie u mnie pasował...
                                            do realizacji tego pomysłu brakowało jedynie ciekawego
                                              motywu świątecznego, wśród tkanin nie znalazłam tego
                                                "o co mi chodziło", ale wśród serwetek owszem ...
                                                spodobały mi się czerwone łosie z prezentami...
                                                         Zatem od pomysłu do realizacji...
i.

                                         Wykorzystałam technikę serwetkową - decoupage na tkaninie.
                                         Przydały się maleńkie koraliki do wszycia w niektórych miejscach.
                                         Zaś czerwone przeszycia dały ciekawy efekt.
                                         Tyły poszewki wykończyłam w kopertowy otwór z prostymi
                                          podszyciami, przez który wkłada się poduszkę.

                                         Gotowe... jestem bardzo zadowolona,
                                         łosie już pięknie się prezentują na domowej kanapie...
                                         ale muszą jeszcze poczekać ... oczywiście do świąt!!!
 

                                          Cieplutko pozdrawiam, bo za oknem coraz zimniej.

7 komentarzy:

  1. Wyszły prześliczne :-) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uznanie, na początku mojej drogi, miłe słowa są dla mnie szczególnie cenne.
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne, fantastyczny pomysł :)

    ciekawa jestem jak zrobić takie dec0upage na tkaninie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szablony na tych podusiach, po prostu urzekająco piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie to zrobiłaś motyw extra:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda nad cudami, masz niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki byłby koszt 3 takich poszewek? proszę odpowiedź na maila: s.przybylo@onet.pl dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...